Julie Bresset jest gwiazdą w swoim sporcie. Sympatyczna Francuzka zaczęła brać udział w wyścigach w wieku ośmiu lat, nic więc dziwnego, że kolarstwo stało się jej drugą naturą. Bresset od samego początku swojej kolarskiej kariery odnosiła sukcesy i pewnie torowała sobie drogę na szczyt światowej elity w sporcie XC. Zaledwie w zeszłym roku odniosła prawdopodobnie największe i najważniejsze zwycięstwo w swojej sportowej karierze, wygrywając igrzyska w Londynie. Na tegorocznym Pucharze Świata UCI mogliśmy bliżej przyjrzeć się ich rowerowi górskiemu – a Biustonosz Ultimate.
Standardowe wyposażenie zdecydowanie wygląda inaczej. Bresset's Ultimate różni się od tego ze sklepu internetowego już wykończeniem lakieru. Zwykła biel z subtelnymi detalami, takimi jak kolory UCI po wewnętrznej stronie tylnych widełek i dziecięcy rysunek rowerzysty na rurze podsiodłowej - nie musi być więcej dla Francuzki o wzroście 1,63 metra. Sr Suntour Axon jest używany w wersji RC z karbonowym odlewem z przodu roweru. W każdej chwili możesz go zablokować za pomocą dźwigni pop-loc. Pozostałe komponenty wydają się być kolorową mieszanką FSA, Shimano i Magury.
Najwyraźniej główny nacisk położono tutaj na ogólną wagę. Nowe hamulce MT8 firmy Magura w połączeniu z tarczami hamulcowymi o średnicy 180 milimetrów spowalniają zarówno przednie, jak i tylne koła. Podczas gdy połączenie mostka i kierownicy oraz korba pochodzą od FSA, a Bresset polega tutaj na węglu, do przerzutek używają nowych komponentów XTR firmy Shimano. Kolejnym przyciągającym wzrok elementem biustonosza Bresset jest złoty łańcuszek. Pochodzi z KMC i ma szczególnie gładką powierzchnię ze złotą powłoką z azotku tytanu, która służy do optymalnego przełączania. Ważące 1440 gramów koła Mavic Crossmax SLR należą do najlżejszych kół na torze Pucharu Świata. W Val di Sole Julie polegała na oponach Michelin Pacer o szerokości 2.25 cala, aby osiągnąć jak najlepszy opór toczenia przy optymalnej przyczepności.
Kolejną atrakcją roweru są zdecydowanie tytanowe końcówki kierownicy. Wielu kierowców obywa się bez tego dodatku. Jednak przy wyborze pozycji uchwytu są one prawdziwym dobrodziejstwem i mogą pomóc w zapobieganiu skurczom podczas wyścigu. Julie Bresset w Val di Sole nie potoczyła się zgodnie z planem - skończyła na niezadowalającym 39. miejscu.