Joscha Forstreuter od wielu lat jest integralną częścią niemieckiej sceny grawitacyjnej. Jego zamiłowanie do płynnych i wymagających szlaków nie jest niczym nowym, a najbardziej znany jest ze swoich licznych projektów budowlanych w ramach targów, wydarzeń i projektów młodzieżowych. Berlińczyk z wyboru założył własną firmę dopiero w zeszłym roku Ślady i szlaki, z którym będzie realizował swoje projekty w przyszłości.
Jego długoletni sponsor Felt Bikes zawsze wyposaża go w najlepsze materiały. Forstreuter jest również zaangażowany w rozwój motocykli enduro przymus zaangażowany i zawsze przekazuje pomysły i sugestie programistom.
Obecnie jeździ na najnowszym modelu, który skupia się na ramie głównej, ponieważ jest ona wykonana z włókna węglowego. Rower Forstrutera jest niemalowany i ozdobiony jedynie subtelnymi pomarańczowymi naklejkami, które nadają ramie elegancki wygląd. Jeśli chodzi o osprzęt, może polegać na asortymencie produktów Sram, Truvativ, Rock Shox i Avid bez konieczności pójścia na kompromis. Więc ufa nowemu XX1 napęd, ale nie używa dodatkowej prowadnicy łańcucha, znanej z innych zawodników enduro.
Sercem jego kokpitu jest klasyczna kierownica boobar od Truvativ o szerokości 740 milimetrów. W zależności od ustawienia tył oferuje 150 lub 160 milimetrów skoku sprężyny, co zwiększa się o MonarchPlus zrealizowany przez Rock Shox. Z przodu wykonuje jeden Tekst piosenki RC2CL Dzięki 160 milimetrom skoku niezawodnie wykonuje swoją pracę, a także lubi połykać większe kamienie. Koło jest spowalniane przez nowe szlak X0-Hamulce w połączeniu z tarczami hamulcowymi 180 mm. Aby utrzymać wagę na jak najniższym poziomie, Joscha jeździ na lekkich Przepływ ZTR-Obręcze bezdętkowe i ciągnie Żarliwy- Opony firmy Maxxis o szerokości 2,25 cala. Całkowita waga roweru to zatem szczupłe 12,5 kilograma.
„Uwielbiam, gdy rower jest naprawdę sztywny i po prostu jedzie do przodu, ale jednocześnie może wytrzymać uderzenie bez przytłoczenia. Był idealnym towarzyszem mojej ostatniej zimowej wyprawy do Nowej Zelandii. Super wymagające trasy, a także fantastycznie płynne trasy z prawdopodobnie najlepszymi nasypami na planecie to dokładnie jego bajka. Po Rock Shox Reverb, manetki ODI Troy Lee to zdecydowanie moja druga ulubiona część motocykla”, Forstreuter opisuje swój obecny sprzęt roboczy.
Schreibe einen Kommentar