Jest tylko kilku producentów, którzy wkładają tyle wysiłku w rozwój nowych produktów, co Storck. Storck Aernario G1 to najnowszy miot firmy Idstein. Widzieliśmy już, co potrafi.
Zima w tym roku nie była dla nas łaskawa. Temperatury wciąż utrzymują się na pojedynczych cyfrach. Zamieć śnieżna i deszcz ćwiczą wymianę ciosów z wczesnowiosennym słońcem. Jeśli podczas treningu uda Ci się złapać trochę rozgrzewających promieni słońca, to wciąż bardzo chłodny wiatr gwiżdże Ci w twarz. Całkowicie nowy udowadnia, że szybka jazda może być przyjemna w takich warunkach Aernario G1, Nowa pasja Storcka!
Kiedy to zrobimy Aernario G1 Gdy wyjmujesz ją z pudełka w wydawnictwie, zwraca uwagę dbałość Markusa Storcka o szczegóły. Nie tylko klasyczna kolorystyka, która jest typowa dla Idsteiner, ale także wewnętrzne rozwiązania, takie jak poziome haki i ukryty zacisk sztycy, od razu wiedzą, jak zadowolić. Od pierwszej chwili widać, że to przed nami małe dzieło sztuki. Ale mogę Aernario G1 zachować to, co obiecuje pierwsze wrażenie, pomimo pięknie zaprojektowanych detali? Możemy Cię uspokoić! Aero racer firmy Storck jest ponad wszelką wątpliwość w użyciu. Oprócz wyjątkowo sztywnej ramy i zestawu widelców, jest to głównie zasługą wbudowanych komponentów.
// Umeblowanie
Prawie wszystko, o czym można marzyć w najśmielszych marzeniach, jest zainstalowane na naszym rowerze testowym. Zaczyna się od Super Record EPS firmy Campagnolo. Elektroniczny topowy model Włochów idealnie pasuje do smukłego Idsteinera. Zachowanie przy zmianie biegów nie pozostawia miejsca na krytykę, chociaż podczas naszych jazd testowych byliśmy pod szczególnym wrażeniem zauważalnego punktu nacisku dźwigni. Wyraźnie to czuć nawet przy zimnych palcach. Zmiana biegów i hamowanie pozostawiają dobre wrażenie. Wybrane przełożenie 53/39 zębów z przodu i stopniowanie od 12 do 27 zębów również idealnie pasuje do tego obrazu.
Kolejną atrakcją są przełomowe koła Obermayer firmy Lightweight, na których znajdują się ręcznie wykonane Schwalbe Ultremo HT. Dobrze się toczą i zapewniają stosunkowo wysoki poziom bezpieczeństwa nawet na mokrych nawierzchniach. Koła bardzo dobrze reagowały podczas testowego użytkowania, nawet w niesprzyjających warunkach. Tylko raz musieliśmy się zmagać z lekkim tarciem hamulca, ale przy nowych kołach i nowej gumie nie jest to zaskakujące.
Ogólną koncepcję uzupełniają wewnętrzne części dodatkowe. Kierownica, mostek i sztyca są również wykonane przez firmę Storck. Siodło Nago pochodzi z Prologo, ale ma na sobie logo firmy Idsteiner.
Sama rama wygląda na dobrze przemyślaną, w końcu powinna łączyć dobrą aerodynamikę ze zdrowym poziomem komfortu. Pod względem aerodynamicznym górna i dolna rura mają kształt łzy. Pociągi są przenoszone do środka. Zacisk sztycy podsiodłowej jest ukryty pomiędzy górną częścią a rurą podsiodłową w ramie. Przy lekko bulwiastym przodzie Stiletto 300 powinien zapewniać stabilność kierunkową. Aernario jest również na bieżąco z tym, podobnie jak z 86,5-milimetrowym suportem PressFit i poziomymi hakami typowymi dla Storcka. Dzięki dłuższej górnej rurze siedzisz na rowerze nieco bardziej rozciągnięty, ale stosunkowo niskie wsporniki siodełka i sztyca 31,6 mm nadal zapewniają wystarczające tłumienie.
// Wniosek
Pierwsze wrażenie nie myli! Mamy to Aernario G1 w Rudawach, gdzie szczególne wrażenie zrobiły na nas krótkie, ale dość strome podjazdy. Jak na zawodnika aero, rower wspina się wyjątkowo dobrze. Zwrotny i zwinny, dobrze przyspiesza. Reaguje bezpośrednio na zmiany tempa, ale nie nerwowo. Waga 6,4 kilograma, którą nasz rower testowy przechylił na szalę, również odgrywa swoją rolę.
Również pod względem sztywności i stabilności kierunkowej, Aernario G1 prawie żadnych życzeń nie zostało. Rower wzbudza duże zaufanie przy wyższych prędkościach. Na krętych zjazdach możesz później użyć hamulców i trzymać nos na wietrze. Campagnolo Super Record EPS zmienia biegi niezawodnie. Łańcuch bez wysiłku przesuwa się po wieńcach. Nawet przy większym nacisku na pedał obwód reaguje natychmiast i bezpiecznie. Wraz z najlepszym zestawem kołowym Lightweight, który podkreśla fantastyczne prowadzenie motocykla, istnieje Aernario G1 Nie ma na co narzekać, gdyby nie cena - ponieważ za niecałe 11000 XNUMX euro Storck Aernario zdecydowanie nie ma sobie równych.
//Najważniejsze cechy produktu
- Dodatkowo: bardzo lekki i sztywny
- Dodatkowo: elegancki wygląd
- Minus: wysoka cena
//cena i sieć
- 11.000,00 Euro
- www.storck-bicycle.de
Schreibe einen Kommentar