FOCUS E-Bike Test 2017: Rowery miejskie
Rower miejski jest specjalnie zaprojektowany do użytku w ruchu miejskim i do użytku przez wielu różnych kierowców. Rowery miejskie są załadowane zakupami, dlatego powinny być łatwe i bezpieczne w trzymaniu. Ułatwia to niskie wejście, podobnie jak obsługa w ruchu stop-and-go. Przerzutki i hamulce niekoniecznie muszą odpowiadać sportowym potrzebom. Wewnętrzne piasty zębate sprawiają, że […]
FOCUS E-Bike Test 2017: Rowery miejskie
Rowery do dużego i małego miasta, które powinny odzwierciedlać miejski i nowoczesny styl życia. Design lubi mieć pierwszeństwo przed funkcją. Jednak w przypadku roweru miejskiego nadal obowiązuje odpowiednie oświetlenie i wymagania StVZO.
FOCUS E-Bike Test 2017: rowery kompaktowe
Rowery kompaktowe mają zwykle rozmiar opon 20 cali. Charakteryzują się tym, że osprzęt taki jak kierownica, siodełko, pedały itp. można złożyć w kilku prostych krokach, drastycznie zmniejszając wymaganą przestrzeń do przechowywania. W przypadku niektórych rowerów samą ramę można również złożyć. Celem jest zawsze mała pojemność przy niskiej masie i […]
Test rowerów elektrycznych FOCUS 2017: S-Pedelec
Rowery elektryczne obsługujące prędkość do 45 km/h. W ramach tej kategorii rowery mogą mieć różne zastosowania. Z reguły jednak S-Pedelcs są specjalnie projektowane pod kątem potrzeb osób dojeżdżających do pracy, czyli kierowców, którzy jeżdżą dużo i daleko.
FOCUS E-Bike Test 2017: E-MTB dla rowerzystów turystycznych
E-MTB na wycieczki dla przyjemności. Dla rowerzystów okazjonalnych, którzy nie będą wjeżdżać w wymagający teren. Zwykle hardtail - więc tylko amortyzowany widelcem amortyzowanym. Rowery turystyczne MTB mogą mieć funkcje ułatwiające przenoszenie bagażu i ogólną obsługę (podpórka boczna, oświetlenie, błotniki) - ale nie są one koniecznością.
FOCUS E-Bike Test 2017: E-MTB dla ambitnych sportowców
E-MTB dla doświadczonych rowerzystów górskich, którzy jeżdżą również po pojedynczych trasach i wymagającym terenie. Rowery muszą być w stanie kompensować skoki i upadki, mieć co najmniej 120 mm skoku sprężyny i mieć typowe właściwości jezdne MTB.