Wybór czytelników E-MTB 2024: Zgodnie z tradycją Velomotion, w ciągu ostatnich kilku tygodni ponownie dokonaliśmy corocznego wyboru czytelników. Wy, nasi czytelnicy, głosowaliście na najbardziej ekscytujące i popularne rowery w 16 kategoriach. Wyniki zawsze są dla nas w redakcji niezwykle ekscytujące i wskazują, którym rowerom, producentom i kategoriom powinniśmy się bliżej przyjrzeć. Wśród rowerów elektrycznych MTB 2024 dominowały modele zimozielone, ale na listach można również znaleźć jednego lub dwóch outsiderów.
Wybory czytelników Velomotion odbyły się między 15 grudnia 2023 a 15 stycznia 2024 roku. Wybrałeś swoje ulubione z łącznie 16 kategorii rowerów. W tym roku oddano ponad 50.000 3 głosów - dzięki każdemu uczestnikowi! Po przeanalizowaniu wszystkich wyników nie chcemy dłużej trzymać Was w niepewności i przedstawiamy pierwszą trójkę wszystkich kategorii.
Tutaj znajdziesz przegląd wszystkich kategorii i ich zwycięzców:
Wybór czytelników Velomotion 2024: To ulubione motocykle naszych czytelników
Wybór czytelników Velomotion 2024: Wybór naszych czytelników odbył się ponownie na przełomie roku. Wszystkie głosy od ponad 10.000 XNUMX uczestników zostały już ocenione – my w redakcji zawsze z niecierpliwością czekamy na wyniki. Oczywiście w tym roku jest kilku faworytów do zwycięstwa, ale w innych kategoriach byliśmy też dość zaskoczeni. Od czterech […]
E-MTB 2024: Oto pierwsza trójka w kategorii w pełni high-end
Wszechstronność jest kluczem! Nowy R.X1000 Ultra jest prawdopodobnie idealnym towarzyszem długodystansowych przygód w górach. Zespół silnikowo-przekładniowy Pinion zasilany jest akumulatorem 960 Wh o dużym zasięgu, skok zawieszenia 150 mm i wyważona geometria powinny uszczęśliwić zarówno rowerzystów turystycznych, jak i miłośników szlaków.
Cena: € 11.999
Hybe jest prawdziwy: dzięki silnikowi Bosch CX Race i skokowi zawieszenia wynoszącemu 170 mm nowy rower E-MTB firmy Haibike jest idealnie przygotowany do zjazdów i podjazdów na pełnym gazie. Wizualnie niepowtarzalna rama z włókna węglowego ma nowoczesną geometrię i wykorzystuje koła o różnych rozmiarach, aby zapewnić równowagę pomiędzy płynnością i zwinnością.
Cena: € 10.000
Uzbrojony w łatwy w utrzymaniu i mocny Pinion MGU, nowy Vuca Evo AM atakuje segment all-mountain. Ma 150 mm skoku, ekscytujący tylny trójkąt i mocne cechy. Dzięki zintegrowanemu tylnemu światłu i odblokowaniu przyczepy możliwe jest również codzienne użytkowanie. Świetnie: jeśli chodzi o akumulator, możesz wybierać pomiędzy 720 Wh a 960 Wh.
Cena: € 8.499
E-MTB 2024: Oto pierwsza trójka w kategorii w pełni średniej klasy
Stereo Hybrid One55 zwiastuje nowy rozdział w Cube: po raz pierwszy Cube E-MTB ma ramę w całości z włókna węglowego, która jest również bardzo lekka (2,9 kg) - jak cały rower. Oczywiście nadal bazują na napędzie Bosch CX i dużym akumulatorze 750 Wh. Geometria i funkcje są przekonujące i sprawiają, że nowy Cube E-MTB jest prawdopodobnie najlepszym wszechstronnym rowerem w całej ofercie producenta z Górnego Palatynatu.
Cena: € 6.999
Levo Comp Alloy pokazuje, że Kalifornijczycy z Specialized potrafią imponować nie tylko w segmencie wysokich cen. Dzięki autorskiemu silnikowi 2.2 pełnej mocy i akumulatorowi 700 Wh nie musisz iść na żadne kompromisy, jeśli chodzi o napęd, a wyposażenie aluminiowej pełnowymiarowej ciężarówki jest również niezmiennie solidne. Dziedziczy swoją wszechstronność i dobrze wyważoną geometrię z modeli premium w tej gamie.
Cena: € 6.000
Przejdź do stopu Turbo Levo Comp na stronie internetowej Specialized
Dzięki smukłej ramie z włókna węglowego i innowacyjnej integracji akumulatora 750 Wh, Bulls Sonic EVO AM-SL 1 jest zaskakująco lekki na nogach. Z momentem obrotowym 85 Nm, Shimano EP6 w niczym nie ustępuje swojemu starszemu bratu EP8. Doskonale funkcjonujące podwozie SR Suntour i szeroko stopniowane 11-biegowe przerzutki dopełniają atrakcyjny, a przede wszystkim lekki pakiet całości.
Cena: € 5.199
E-MTB 2024: Oto pierwsza trójka w kategorii lekkich rowerów E-MTB
Właściwie Scarp firmy KTM to wyścig w pełni sportowy dla maratończyków i pilotów XC. W wersji Light E-MTB Austriacy wyposażyli go nie tylko w silnik Bosch SX i wyjmowany akumulator 400 Wh, ale także przyzwoity dodatkowy skok zawieszenia. Przy 140 mm jest bardziej w klasie „down-country” i nie powinien spisywać się źle jako rower na szlaki – mimo że jego wyścigowe DNA jest jednoznaczne nie tylko wizualnie.
Cena: € 11.099
Oczekiwania spełnione! Jako następca jednego z pierwszych lekkich e-MTB w historii, Levo SL miał duże buty do wypełnienia w drugiej generacji. Jednak dzięki nowemu, mocniejszemu silnikowi Specialized SL 1.2, znacznie nowocześniejszej geometrii i niezmienionym wszechstronnym właściwościom jezdnym można to osiągnąć niemal bez wysiłku.
Cena: € 14.000
Do Turbo Levo SL S-Works na stronie internetowej Specialized
Lyke CF to pod wieloma względami wyjątkowy, lekki e-MTB. Istnieje na przykład innowacyjna integracja silnika Fazua Ride 60, która umożliwia wyjmowanie akumulatora 430 Wh za pomocą suportu i jest częściowo odpowiedzialna za niską masę znacznie poniżej 18 kg. Jego koncepcja tętniącego życiem roweru na szlaki ze skokiem 140 mm również stała się obecnie rzadkością.
Cena: € 12.499
Schreibe einen Kommentar