SRAM XX Eagle AXS: grupa high-end oferuje wiele do życzenia dzięki całkowicie nowym technologiom, niskiej wadze i optymalnej funkcjonalności. Jeśli w tej chwili nie masz 2.750 euro na idealne wyposażenie wymarzonego roweru lub modernizację istniejącego (E-)MTB, mamy szansę wygrać atrakcyjną nagrodę.
Wzrost jest trudny do wyobrażenia – wie o tym każdy, kto miał do czynienia z topowymi produktami w segmencie MTB firmy SRAM. Od pierwszej grupy X0, która pojawiła się na rynku około 15 lat temu, amerykański producent wyraźnie stawia na lekką konstrukcję; ponadto SRAM zawsze udowadniał, że jest niezwykle innowacyjny w swoich przełożeniach. Napęd 1x to zasługa marki, a dzięki XX Eagle AXS SRAM osiągnął tutaj nowy poziom. Ponieważ grupa, która została zaprezentowana po raz pierwszy w marcu, wprowadza liczne innowacje, które naprawdę zmieniają zasady gry, zwłaszcza w zakresie zmiany zachowań.
Wzrost trudny do wyobrażenia
Oczywiście uniesienie brwi wywołała tylna przerzutka UDH, która nie jest już przykręcona do konwencjonalnego haka przerzutki, ale mocowana bezpośrednio do ramy. Oprócz wyjątkowo solidnej konstrukcji, system ma również tę zaletę, że precyzyjnie określone odległości między tylną przerzutką a kasetą. Skomplikowana regulacja przerzutki to już przeszłość.
Duża przerzutka tylna AXS jest oczywiście elektroniczna i bezprzewodowa, a nowa dźwignia zmiany biegów o nazwie „AXS Pod” ma zupełnie nowy kształt. Kładzie kres dźwigniom odziedziczonym po systemach mechanicznych i oferuje dwa antypoślizgowe przyciski; jest również niezwykle wszechstronny regulowany. W kasetach pojawiła się też nowa technologia, którą nazwano „T-Type”: przepustowość to nadal 520% dzięki 10-52 zębom, choć poszczególne gradacje zostały zmienione; teraz będzie jeden Łańcuch „płaski”. używany, jak już wiadomo z grupy osprzętu do rowerów szosowych SRAM. Nowością jest tzw. mapowanie kasetowe, w którym pomoce wspinaczkowe są zaprojektowane w taki sposób, aby proces zmiany przełożeń był jednakowo szybki z każdej pozycji zębatki. To sprawia, że zmiana biegów jest ogólnie płynniejsza i nie ma już żadnych ograniczeń dotyczących zmiany biegów pod obciążeniem - nawet w E-MTB.
Wygraj teraz swoją nową topową grupę MTB SRAM XX Eagle AXS!
Grupa XX obejmuje teraz również karbonowe korby, które są opcjonalnie dostępne z miernikiem mocy, co ostatecznie zamienia grupę high-end w materiał wyścigowy. Podzespoły, o których można marzyć, ale czasem marzenia się spełniają – w tym przypadku bez inwestowania 2.750 euro w kompletny układ napędowy. Wraz z SRAM, Velomotion rozdaje SRAM XX Eagle AXS; aby mieć szansę na wygraną, wystarczy poprawnie odpowiedzieć na poniższe pytanie dotyczące nagrody.
Legalna loteria SRAM:
Twój adres e-mail zostanie zapisany tylko do zakończenia losowania, a następnie usunięty - chyba że zapiszesz się do newslettera. Ale nawet w tym przypadku żadne dane osobowe nie są przechowywane. Adresy pocztowe lub inne dane nie będą przekazywane stronom trzecim (z wyjątkiem SRAM).
Zgodę na otrzymywanie newslettera można w każdej chwili odwołać. Twój adres może być używany wyłącznie przez firmę SRAM do wysyłania biuletynów i informacji o jej produktach i nie będzie przekazywany stronom trzecim. Udział w loterii nie jest uzależniony od wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera. Otrzymasz wiadomość e-mail, aby zweryfikować swój adres e-mail.
Zwycięzca zostanie przez nas powiadomiony e-mailem i musi odpowiedzieć w ciągu dziesięciu dni, czy nagroda zostanie przyjęta. W przeciwnym razie wylosowany zostanie alternatywny zwycięzca. Uczestnikiem może być każdy, kto ukończył 18 lat. Członkowie zespołu redakcyjnego i ich bliscy są wykluczeni z udziału. Ze względów technicznych dostawa może być realizowana wyłącznie na adres na terenie Niemiec lub Austrii. W przypadku konieczności wywozu z UE zwycięzca musi sam zadeklarować produkt.
Jeśli masz jakieś pytania, po prostu wyślij nam e-mail redaktion@velomotion.de
Ostateczny termin zgłoszeń upływa 22 sierpnia 2023 r
WEB: sram.com
Szczegółowe informacje na temat SRAM XX Eagle AXS, w tym wideo produktu, są dostępne pod adresem ten link:
Schreibe einen Kommentar