Belgijski producent poszerza swoje portfolio o niedrogie warianty swoich udanych modeli. Uwagę zwraca zwłaszcza nowy Helium – lekki, wszechstronny pojazd dający dużo radości z jazdy jest teraz dostępny za 3.199 euro.
Belgijski producent oferuje trzy modele rowerów szosowych: zoptymalizowany aerodynamicznie Noah, wygodny wszechstronny Fenix oraz lekki Helium. Dzięki bardzo krótkiemu rozstawowi osi i dość stromym kątom, zaprojektowanym z myślą o szczególnie zwinnym prowadzeniu i doskonałej zwrotności, ten ostatni jest idealną maszyną wyścigową dla każdego, kto jeździ w zróżnicowanym terenie z ciasnymi zakrętami i stromymi zakrętami - rower stworzony do mocnego przyspieszania i częstych Zmiana kierunku, bo to typowe dla belgijskiej wiosennej klasyki.
Oszczędzaj dzięki serii Essential
Jedynym mankamentem Helium Disc jak dotąd była dość wysoka cena – za mniej niż 5.000 euro nic nie dało się zrobić. Ale z „Essential Series” jest teraz nowy model na starcie, który jest znacznie tańszy. I to bez większych kompromisów: wąska rama z okrągłymi profilami rurowymi i cienkimi jak ołówek wspornikami siodełka nie różni się od drogiego modelu SLX, poza 120 gramami większej wagi - więc nowy model nadal waży dużo poniżej 1.000 gramów, według producenta . Całkowicie zintegrowane prowadzenie kabli i linek zostało również przejęte z topowego modelu - przechodzi pod mostkiem lub przez mostek bezpośrednio do główki ramy, dzięki czemu kokpit wydaje się być tak uporządkowany, jak to tylko możliwe. Zwłaszcza jeśli zamówisz Helium z Sram Rival AXS, który jako bezprzewodowa elektroniczna manetka nie wymaga żadnych kabli manetki.
Jako najtańszy Helium Disc z serii Essential, rower z Shimano 105 i prostymi kołami Shimano kosztuje 3.199 euro; ze wspomnianym Sram Rival AXS i aluminiowymi kołami własnej marki Ridley Forza, rower jest dostępny za atrakcyjne 4.399 euro. Bardzo dobrze działająca elektroniczna grupa osprzętu jest wyposażona w tarcze 48/35 i dwunastobiegową zębatkę 10-36, chociaż ta ostatnia jest w rzeczywistości zbyt szeroka i nie jest wystarczająco dobrze wyskalowana dla motocykli wyścigowych. Tutaj wieniec 10-30 byłby lepszy.
Wiele kolorów w konfiguratorze
Konfigurator na stronie internetowej Ridley daje dużą swobodę, jeśli chodzi o kolorystykę: za dodatkową opłatą 100 euro można wybrać trzykolorowe wykończenie lakieru, a także zamówić wysokoprofilowe felgi aluminiowe lub lekkie koła karbonowe. Pojedynczy Helium nie kosztuje więcej niż 5.100 euro, co nadal jest bardzo tanio, biorąc pod uwagę wysokiej jakości wyposażenie - z Helium Disc SLX sama rama kosztuje 3.949 euro. Oczywiście ta opcja nie jest dostępna w modelu Essential.
Aero racer Noah jest teraz dostępny również w podstawowej wersji – z Shimano 105 od 3.699 euro, z Ultegra od 4.499 euro. Obydwiema seriami modeli Ridley ma szansę trafić do jeszcze szerszego grona klientów – a każdy, kto zna rowery belgijskiego producenta, wie, że to powód do radości.
www.ridley-bikes.com
Schreibe einen Kommentar