Nowości produktowe: Storck Grix.2 to najnowszy rower szutrowy niemieckiego producenta. Nazwa Grix pozostaje taka sama, konfiguracja i rama przeszły całkowity lifting. W ten sposób Grix.2 nie tylko świeci w nowym blasku, ale powinien również zapewniać pierwszorzędne właściwości szutrowe.
W nadchodzącym sezonie Storck robi zamieszanie swoim najnowszym rowerem szutrowym, Grix.2, ponieważ następca sprawdzonego specjalisty od szutrów niemieckiego producenta został odnowiony i poprawiony pod wieloma względami. Celem było udoskonalenie osiągów sportowego, zabawnego roweru szutrowego, pozostając jednocześnie wiernym swoim korzeniom. Podobnie jak poprzedni model, Storck Grix.2 ma bardzo sportowy design z krótką główką ramy i stromym kątem skrętu, dzięki czemu powinien imponować również w przełajach. Obniżone podpory łańcucha są również ponownie używane w Grix.2 i zapobiegają uderzaniu łańcucha o ziemię w trudnym terenie.
Jedną z największych innowacji, którą szybko odkryjesz na pierwszy rzut oka, jest progresywna, kanciasta konstrukcja ramy, która w połączeniu z kolorystyką „Vulcanic Sunset” nadaje motocyklowi nowoczesny wygląd. Tutaj wchodzi w grę pełna integracja pociągów, co również pozytywnie wpływa na wygląd. W tym celu wykorzystano topowy model roweru wyścigowego Aerfast.3, a jego aerodynamiczny wspornik kierownicy został odpowiednio zmodyfikowany, aby można go było zintegrować z Grix.2.
Kolejnym ważnym punktem pod względem wydajności jest oczywiście waga, na którą również zwrócono szczególną uwagę podczas opracowywania Storck Grix.2. Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości włókien węglowych nowy gravel ma lekką ramę o wadze 900 gramów.
Nowy rower szutrowy oferuje również więcej opcji dla fanów bikepackingu i poszukiwaczy przygód. Prześwit na opony do 44 mm i szeroka kompatybilność z akcesoriami z jeszcze większą liczbą punktów mocowania toreb, bagażników lub butelek do napojów sprawiają, że Grix.2 jest naprawdę wszechstronny.
Storck Grix.2 z układem napędowym Classified Powershift
Szczególną atrakcją Grix.2, oprócz nowej ramy i kokpitu, jest zmiana biegów. Tutaj możesz polegać na innowacyjnym systemie Powershift firmy Classified. System jest zintegrowany z piastą tylnego koła i zastępuje funkcję przedniej przerzutki. System umożliwia natychmiastową zmianę przełożeń — równoważną z przednią tarczą — pod pełnym obciążeniem w ciągu 150 milisekund z bezkompromisowym pokryciem przełożeń i skokami przełożeń. Grix.2 to pierwszy rower, który został odpowiednio wyposażony dzięki nowej współpracy pomiędzy Storck i Classified.
„Dla mnie piasta Powershift firmy Classified stanowi kolejny krok technologiczny w dziedzinie przełożeń w piaście, ponieważ łączy zalety w zakresie masy, konserwacji i precyzji zmiany przełożeń. W obszarze sportowym Powershift ustanawia nowy standard zmiany biegów pod pełnym obciążeniem. Natychmiastowa zmiana przełożeń może utrzymać prędkość i dać przytłaczające wrażenia z jazdy nawet przy nagłych zmianach nawierzchni lub nachylenia terenu. Ponadto zmniejszamy opór powietrza za pomocą przerzutek w piaście i eliminujemy przednią przerzutkę w połączeniu z naszym nowym zintegrowanym zestawem ram, dzięki czemu możemy być szybcy również na szutrze. ”- Markus Storck
Innowacyjne produkty Classified są opracowywane i produkowane w Belgii. Pasujące zestawy kół z włókna węglowego tej samej firmy są oczywiście dopasowane do piasty Powershift i są również montowane w nowym rowerze szutrowym Strock. Grix.2 łączy w sobie Classified Powershift System ze specyficzną dla szutru SRAM Force XPLR. Inne poziomy wyposażenia są również planowane i będą oferowane.
Podstawowy wariant nowego Storck Grix.2 jest dostępny od 4.199 euro.
Schreibe einen Kommentar