Spectrum: Kraj związkowy Badenia-Wirtembergia promuje nowoczesną i zrównoważoną mobilność za pomocą inicjatywy RadKULTUR. Celem Ministerstwa Transportu jest znaczny wzrost ruchu rowerowego. W ramach konkursu kreatywnego RadIdee poszukiwane są kreatywne pomysły na kampanie, które mają zachęcić ludzi do przesiadki na rowery. Konkurs trwa do 31 października 2021 r.
Inicjatywa RadKULTUR Ministerstwa Transportu Badenii-Wirtembergii do końca października zbiera kreatywne pomysły na działania i kampanie komunikacyjne, które mają rozpalić jeszcze większy entuzjazm do jazdy na rowerze w życiu codziennym. W równym stopniu zapraszamy gminy, firmy, kluby, stowarzyszenia, instytucje oraz osoby prywatne. Zgłoszone pomysły na rowery powinny potencjalnie zachęcić ludzi do przesiadki na rower, zwłaszcza podczas codziennych dojazdów do pracy. Kreatywność nie zna granic. Rowerowymi pomysłami mogą być np. propozycje nowych form wypożyczania rowerów czy firmowe akcje zbierania rowerokilometrów w szczytnym celu. Najwyższej klasy jury wybierze następnie najlepsze pomysły w trzech kategoriach konkursowych: prywatny, non-profit i instytucjonalny/komercyjny. Trzy najlepsze zgłoszenia w kategorii prywatnej zostaną nagrodzone nagrodami pieniężnymi w wysokości 500 euro. W kategoriach non-profit oraz instytucjonalne/komercyjne inicjatywa RadKULTUR będzie w nadchodzącym roku profesjonalnie wspierać laureatów w realizacji ich pomysłów. Wnioski można składać drogą elektroniczną do 31 października 2021 r. do godz www.radkultur-bw.de/radidee do przesłania.
Schreibe einen Kommentar