Nowości produktowe / Gravel: Wraz z Urwahn Waldwiesel niezwykle ekscytujący nowy rower wkracza na etap Gravel. Ze stalową ramą z drukarki 3D sprawia, że siadasz i zwracasz na siebie uwagę, i jest dostępny zarówno jako klasyczny „biorower”, jak i jako e-rower.
Urwahn z Magdeburga zawsze podążała własną drogą. Do tej pory głównie w domu w obszarach miejskich, zawsze wywoływali poruszenie w przeszłości swoją niezwykle ekscytującą koncepcją ramy. Z jednej strony jest to jego bardzo specyficzny kształt, który nie posiada ciągłej rury podsiodłowej, jak to jest znane z klasycznych rowerów, ale także zastosowany materiał, a przede wszystkim rodzaj produkcji.
Urwahn polega na stali - materiale, który jest obecnie rzadko używany w rowerach, pomimo jego bardzo korzystnych właściwości. Jednak to, co innowacyjny producent otrzymał nie tylko liczne nagłówki, ale także wiele nagród od nauki i biznesu, to produkcja: Rama powstaje w złożonym procesie drukowania 3D.
W zeszłym roku intensywnie zajmowaliśmy się pierwotnym szaleństwem i niekonwencjonalną produkcją oprawek. Jeśli chcesz zagłębić się w to, powinieneś rzucić okiem na odpowiedni artykuł:
pierwotne złudzenie: miejski i niesamowicie inny
Ogólne / Spectrum: Marka rowerów o nazwie Urwahn…. Nazwa, produkt, a także projekt, a właściwie całe podejście są inne. Po prostu świeża i niekonwencjonalna, z potencjałem, by stać się marką kultową!? Rowery miejskie nie są już nudne ani „babcine”… firmy takie jak Urwahn to udowadniają. Nie chcę temu zaprzeczać, ten artykuł jest pełen […]
Pierwszy rower szutrowy z drukarki 3D
Do tej pory Urwahn czuł się jak w domu prawie wyłącznie na terenach miejskich – ale teraz to się zmieni. Dziś podniosła się kurtyna pierwotnego złudzenia Waldwiesela; prawdziwy rower szutrowy ze sprawdzonym DNA firmy z Magdeburga, zarówno jako „bio bike”, jak i jako e-rower z silnikiem w piaście.
W tym obszarze zastosowania koncepcja ramy Softride może nawet pokazać swoje mocne strony nieco bardziej niż w dobrze znanych Urban Bike Stadtfuchs. Naturalne ugięcie ramy w obszarze rury podsiodłowej zapewnia dodatkową porcję komfortu, który powinien być mile widziany na niekończących się szutrowych drogach, łatwych szlakach lub leśnych drogach. Geometria Waldwiesela, który jest dostępny w pięciu rozmiarach, jest dyskretnie sportowa, ale powinna również spodobać się tym, którzy lubią dłuższe wycieczki za kołami lub rzucają się w wir przygód z plecakiem.
Oba rowery Waldwiesel – klasyczny Waldwiesel bez silnika i Waldwiesel.E z napędem Mahle Ebikemotion – łączy wysoki stopień indywidualizacji. Możesz wybrać jeden z pięciu standardowych kolorów lub wybrać z dalszych 300 (!) opcji kolorystycznych za dodatkową opłatą w wysokości 213 euro. Możliwe są również różne powłoki – super!
Niska waga i dobrze dobrane wyposażenie
Waldwiesel.E opiera się na wyżej wymienionym silniku piasty firmy Mahle, który wyróżnia się naturalnym wspomaganiem, niskim poziomem hałasu i maksymalnym momentem obrotowym 40 Nm. Zintegrowany z dolną rurą akumulator o pojemności 250 Wh powinien zapewnić zasięg do 80 km (Urwahn). Akumulator można wyjąć tylko za pomocą dolnego wspornika w celach konserwacyjnych. Jeśli 250 Wh to dla Ciebie za mało, możesz nawet zamontować kolejny akumulator 208 Wh na dolnej rurze, co jest prawie niezauważalne dzięki kształtowi butelki do picia. Wybór komponentów jest taki sam w obu wariantach - oprócz Shimano GRX w wersji 1-biegowej jest też np. kierownica od Acrosa i felgi od DT Swiss.
Waga sprawia, że siadasz i zwracasz uwagę: Urwahn podaje 10,9 kg dla Waldwiesel bez silnika, z silnikiem, który również waży bardzo imponujące 14,8 kg. Pod względem ceny Urwahn Waldwiesel zaczyna się od 4.499 euro, za Waldwiesel.E należy zapłacić co najmniej 5.499 euro.
Schreibe einen Kommentar