Spectrum: Powszechnie wiadomo, że policja w naszych centrach miast w coraz większym stopniu polega na eskadrach rowerowych. Nic dziwnego, bo dwukołowcy z łatwością dojeżdżają na miejsce zdarzenia i aresztują przestępców nawet na ścieżkach rowerowych i w chaotycznym ruchu ulicznym. Policja w Osnabrück już nie wystarcza.
Zawsze przy piłce w ruchu miejskim
Niedawno w mieście rozpoczęła się 12-miesięczna faza testów. Policja przeprowadza pierwsze testy trzy S-Pedelec na służbie. Duża zaleta wynika już z możliwości Maksymalna prędkość do 45 km/h, dzięki któremu policjanci na rowerze mogą z łatwością śledzić nawet zmotoryzowanych grzeszników w ruchu miejskim.
Prawdziwą cechą szczególną jest jednak to, że dwa z trzech motocykli zostały specjalnie przystosowane do służby policyjnej przez lokalną firmę. Wizytówka jest jedna Specjalny system sygnalizacyjny z migającymi światłami i syreną. Jeśli więc w najbliższej przyszłości wybierasz się na przejażdżkę rowerową po Osnabrück, nie zdziw się, jeśli wyprzedzi Cię patrol rowerowy z niebieskimi światłami i syrenami.
Najnowocześniejsza e-flota policji w Osnabrück
Właściwy organ dużo zapłacił za konwersję. Do o 5.500 Euro dla wersji podstawowej rowery ST3 pochodzą od Stromer ok. 2.000 euro za konwersję. Jeśli striptizerki się sprawdzą, prawdopodobnie w przyszłości nastąpią kolejne zamówienia.
W każdym razie Stromer pasowałby do koncepcji pojazdu policji bezpośredniej. W końcu flota pojazdów dyrekcji odpowiedzialnej od Wysp Wschodniofryzyjskich po Las Teutoburski obejmuje m.in 3-biegowe pedeleki również 3 motocykle elektryczne, 46 pedeleków, 38 e-samochodów patrolowych jak również Pierwszy samochód patrolowy napędzany wodorem w Dolnej Saksonii.
Schreibe einen Kommentar