Nowości produktowe: Logo marki specjalisty od akcesoriów rowerowych z Neustadt, firmy Sigma, teraz lśni w nowej odsłonie. Jak wyjaśnia dyrektor zarządzający Thomas Seifert, nowe logo oznacza dalszy rozwój firmy. Stylizowane szczyty i ścieżka nowego brandingu mają symbolizować osobiste cele, które kolarze mają nadzieję osiągnąć przy wsparciu produktów Sigma.
Na początku sezonu rowerowego specjalista od elektronicznych akcesoriów rowerowych z Neustadt an der Weinstraße prezentuje się w nowej odsłonie. Pokazane elementy oznaczają osobiste cele rowerzysty, kolory czarny i czerwony zostały zachowane w oparciu o poprzednie logo marki. Połączenie z naturą jest reprezentowane przez dodatkową zieleń. Jak informuje firma, wprowadzenie nowego logo oznacza początek całego szeregu działań. Producent chciałby w przyszłości jeszcze lepiej pozycjonować się, a także aktywnie pomagać w kształtowaniu zmiany mobilności. Jednocześnie Sigma chce przemawiać do młodszych i bardziej międzynarodowych odbiorców. Więcej informacji o Sigmie pojawi się w nadchodzących tygodniach.
„Czy to w zgiełku miasta, czy doświadczając mocy natury w górach: wspieramy ludzi w ich małych przygodach, w życiu codziennym, w sporcie, w osiąganiu celów. Sigma jest niezawodnym towarzyszem i zapewnia bezpieczeństwo wszędzie tam, gdzie prowadzi ścieżka”. – Dyrektor marketingu Sigma, Jennifer Leinenbach
Sieć: www.sigmasport.com
Schreibe einen Kommentar