Widmo: Zweirad-Einkaufs-Genossenschaft (ZEG) wyznacza kurs na przyszłość. Dzięki Agendzie 2030 największe europejskie stowarzyszenie sprzedawców rowerów decyduje się na strategiczną orientację z większą cyfryzacją na wszystkich poziomach. Następują również zmiany personalne: Fred Schierenbeck jako członek zarządu będzie w przyszłości odpowiedzialny za marketing i sprzedaż.
Z jasną wizją ZEG ogłasza Agendę 2030 i patrzy w przyszłość: konsekwentna cyfryzacja we wszystkich obszarach powinna nie tylko wspierać handel specjalistyczny, ale także przynosić korzyści klientom. Lepsza obsługa, zaawansowane technicznie i bezpieczne produkty - to główne cele tej orientacji. Od rozwoju produktu przez sprzedaż i marketing po handel i oferowane usługi, takie jak leasing, opracowywane są nowe koncepcje, aby osiągnąć te cele w najbliższej przyszłości.
Fred Schierenbeck rozbudowuje zarząd w obszarze marketingu i sprzedaży
Ważną rolę w tym planowaniu odgrywa również nowy członek zarządu, Fred Schierenbeck. Obecnie nadal pracuje jako dyrektor zarządzający Stevens, od 1 lipca przejmie dział marketingu i sprzedaży w Kolonii. Długoletni dyrektor generalny Georg Honkomp i członek zarządu Egbert Hageböck podejmują się tej ambitnej misji razem ze Schierenbeck.
Schreibe einen Kommentar