Spektrum: Nasze centra miast są na skraju załamania ruchu. Wynika to z napływu do miast, a także dużej liczby osób dojeżdżających do pracy, turystów jednodniowych, znajomych robiących zakupy i oczywiście ruchu dostawczego. II Krajowa Konferencja Logistyki Rowerowej we Frankfurcie ma na celu pokazanie możliwych rozwiązań.
Aby efektywniej wykorzystać ograniczoną przestrzeń, zwłaszcza w centrach miast, nowe rozwiązania spytał. takie rozwiązania Korzystanie z rowerów cargo na „ostatniej” mili. Takie tematy są głównym tematem 2. Krajowej Konferencji Logistyki Rowerowej, która odbędzie się we wrześniu we Frankfurcie.
Spraw, aby innowacyjne koncepcje były widoczne
„Logistyka rowerowa wymaga innej infrastruktury i koncepcji niż logistyka klasyczna. Politycy i gminy muszą w tym celu stworzyć odpowiednie warunki ramowe. I my Logistycy rowerowi muszą pokazać, czego potrzebujemy i co możemy zrobićSwoim oświadczeniem przewodniczący Radlogistik Verband Deutschland (RLVD) podkreśla intencję 2. Krajowej Konferencji Logistyki Rowerowej, która odbędzie się w dniach 28 i 29 września we Frankfurcie nad Menem.
Minister transportu Hesji, Tarek Al-Wazir, zajmuje to samo stanowisko: „Widzimy coraz więcej konfliktów w centrach miast. Kiedy piesi, rowerzyści, usługi dostawcze i ruch zmotoryzowany konkurują o skąpą przestrzeń uliczną, nie służy to ani bezpieczeństwu, ani jakości pobytu. Istnieją już innowacyjne koncepcje. Konferencja na temat logistyki rowerowej zapewnia im widoczność”.
Tak może działać nowoczesna logistyka rowerowa
Na krótkich dystansach z dużą liczbą postojów w centrach miast rowery towarowe typu e-cargo mogą wnieść cenny wkład w sytuacje, w których wygrywają obie strony dla mieszkańców, przedsiębiorców i logistyków.
Jednocześnie jednak należy stworzyć infrastrukturę rowerową w centrach miast, w tym odpowiednią infrastrukturę do ładowania rowerów elektrycznych. więc mogę Ruch zmotoryzowany, transport publiczny i rowerowy udowadniają, że nie są konkurentami są, ale mogą funkcjonować ramię w ramię w sposób zrównoważony.
Logistyk DPD pokazuje, jak to się robi
Dostawca usług logistycznych DPD pokazuje obecnie, że w ramach swojej działalności nowoczesna logistyka rowerowa może być realizowana nie tylko ekologicznie, ale także w rozsądny sposób ekonomicznie. Strategia zrównoważonego rozwoju „DrivingChallenge”. Szczególnie na obszarach mieszkalnych o dużym zagęszczeniu odbiorników firma w coraz większym stopniu polega na połączeniu mikrostacjach, e-rowerach towarowych i inteligentnej infrastrukturze ładowania.
Schreibe einen Kommentar