Widmo: wystarczy spojrzeć przez okno lub obserwować własne zachowania zakupowe, aby zobaczyć, że handel online kwitnie. Wbrew powszechnemu mitowi jest to również bardziej przyjazne dla środowiska niż zakupy w centrum miasta.
Boom sprzedaży wysyłkowej prowadzi do wielu problemów w centrach miast i ogólnie w obszarach metropolitalnych. Od zanieczyszczenia hałasem do całkowitego załamania ruchu. Logistyk DPD reaguje teraz z Strategia zrównoważonego rozwoju „DrivingChallenge”zająć się tym właśnie problemem.
Taka jest strategia DPD
Aby dostarczanie paczek było bardziej zrównoważone bez utraty rentowności, wiele miejsc już korzysta z usługi Połączenie klasycznej logistyki, rowerów e-cargo i mikrodepotów. W praktyce paczki powinny być dostarczane jak zwykle z magazynów centralnych do oddziałów przeładunkowych samochodami ciężarowymi.
Dystrybuuj z tych magazynów Pojazdy elektryczne zawożą przesyłki do tzw. mikrodepotówktóre znajdują się na przykład w bezpośrednim sąsiedztwie obszarów mieszkalnych o dużym zagęszczeniu odbiorników.
W przypadku pierwszej stacji na stacji benzynowej Berlin Sprint pojazdem elektrycznym jest VW eCrafter, który znajduje się bezpośrednio przy mikrozajezdni ładowane w wysokowydajnej stacji ładującej staje się. Najnowocześniejsze rowery e-cargo rozpoczynają swoją podróż od mikrozajezdni, aby pokonać ostatnią milę procesu dostawy.
Inteligentne systemy ładowania nie potrzebują własnej infrastruktury ładowania
W DPD wykorzystywane są między innymi innowacyjne rowery e-cargo firmy Onmotion. Z pojemnością ładunkową dwóch metrów sześciennych i jednego Zasięg baterii do 60 kilometrów przypominają mikro-e-ciężarówkę. Uzupełnieniem koncepcji jest najnowocześniejsza infrastruktura ładowania.
Puste baterie mogą e-kurierzy wymień je na w pełni naładowane akumulatory w mikrozajezdni. Oznacza to, że flota elektrycznych rowerów towarowych DPD jest szeroko rozpowszechniona nie na własną rękę, ani nawet na publicznej infrastrukturze ładowania ufny. Logistyk współpracuje z dostawcą baterii jako usługi Swobbee w celu dostarczenia baterii.
"Cieszymy się, że możemy wesprzeć pionierską mikroodbiornię DPD w Berlinie naszym nowoczesnym systemem wymiany akumulatorów. Jesteśmy przekonani, że oferujemy nowoczesną i wyznaczającą trendy formę dostaw śródmiejskichpowiedział Ludwig Speidel, dyrektor finansowy Swobbee.
Schreibe einen Kommentar