Nowości produktowe: Wraz z Transition Spur, amerykański kultowy producent Transition Bikes wprowadza na rynek bardzo gorącego kandydata na długie dni w siodle i energiczne wycieczki po szlakach. Rower 29″ full suspension wychodzi z fabryki ze 120 milimetrami skoku z przodu iz tyłu, rama wykonana w całości z wysokiej jakości japońskich włókien węglowych Toray.
Niezależnie od tego, czy chodzi o szlaki, wielodniowe wycieczki, progi zwalniające, czy nawet wyścigi XC, Transition Spur, „producent rowerów górskich należący do rowerzystów i zarządzany przez nich” z Bellingham/Waszyngton, obiecuje rower do maratonu, który według ich własnych zapewnień jest dostępny bo (prawie) wszystko powinno. Tak naprawdę podstawowa receptura nowej 29-calowej rakiety terenowej brzmi bardzo obiecująco. 120 milimetrów skoku sprężyny zastosowano zarówno z przodu, jak iz tyłu, co obiecuje wydajne podjazdy, a także przyjemne śmiganie. Zamontowany jest amortyzator pneumatyczny o wymiarach 190 x 45 mm, który można indywidualnie dopasować do własnych preferencji poprzez liczbę przekładek objętościowych i ugięcie od 25 do 35%. Jeźdźcy ze sportowymi ambicjami mogą w razie potrzeby zainstalować amortyzator o skoku sprężyny 100 mm (190 x 40 mm).
W pełni karbonowa rama wykonana z wysokiej jakości japońskich włókien węglowych Toray
Centralnym punktem Transition Spur jest w pełni karbonowa rama wykonana z wysokiej jakości japońskich włókien węglowych Toray. Unikalny proces formowania EPS z powłoką lateksową umożliwił projektantom stworzenie uderzająco kanciastego kształtu ramy. Według producenta podczas opracowywania zaoszczędzono również niepotrzebnego materiału. Elastyczność widełek eliminuje potrzebę stosowania łożysk i punktów obrotu na tylnym trójkącie, dodatkowo zmniejszając wagę i konserwację. Dzięki zawieszeniu GiddyUP, ustawienie amortyzatora powinno być łatwiejsze niż kiedykolwiek. Jeśli chodzi o charakterystykę zawieszenia, Amerykanie stawiają na prawie 30% progresję i liniową charakterystykę sprężyny. Ta kombinacja powinna gwarantować kolarzowi efektywne pedałowanie i przyspieszenie z natychmiastowo reagującym zawieszeniem - tak szybko, jak wymaga tego nawierzchnia. Dźwignia blokady jest zatem zbędna.
Transition Spur: Dożywotnia gwarancja dla pierwszego właściciela
Aby zapewnić nieograniczoną swobodę ruchów na szlakach, Transition Spur ma krótką rurę podsiodłową, co oznacza, że można użyć regulowanej sztycy o większym skoku. W punktach obrotu zamontowane są niskoobsługowe łożyska EnduroMAX w standardowych rozmiarach, które w razie potrzeby można łatwo wymienić w dowolnym miejscu na świecie iw dowolnym czasie. Inne cechy ramy to opcja mocowania akcesoriów i narzędzi na spodniej stronie górnej rury, a także dwa uchwyty na butelki. Dopełnieniem całego pakietu jest dożywotnia gwarancja dla pierwszego właściciela oraz wymiana powypadkowa przez Transition Bikes. Transition Spur jest dostępny w trzech konfiguracjach w cenach od 5.399,00 do 9.499,00 euro, ale rama jest również dostępna osobno za 3.199,00 euro.
Sieć: www.transitionbikes.com
Schreibe einen Kommentar