Spektrum / Transport: Jeśli z punktu widzenia transportu jest coś dobrego w kryzysie koronacyjnym, to z pewnością jest to zwiększone zainteresowanie rowerem jako środkiem transportu. Oprócz odpowiednich stowarzyszeń rowerowych i polityków coraz więcej firm z różnych branż promuje obecnie rower jako sposób na rozwiązanie problemów. Od niedawna obejmuje to także specjalistę ds. bezpieczeństwa Abus. Dzięki nowej kampanii komunikacyjnej „Get Urbanized” Abus promuje teraz także korzystanie z rowerów w środowisku miejskim.
„Zurbanizuj się” – rower rozwiązaniem problemu
Kampania firmy koncentruje się na roli rowerów jako alternatywy w zakresie mobilności i rozwiązywania problemów w mieście. „Get Urbanized” porusza najpilniejsze problemy miasta i jego mieszkańców, także na tle kryzysu koronowego. Przepełnione autobusy i pociągi, podobnie jak zatłoczone ulice, stanowią duży problem nie tylko w czasach zasad dystansowania społecznego, ale są także przyczyną niezdrowego stresu.
Gdyby tylko ci, którzy niekoniecznie korzystają z samochodu, przerzucili się na rower, a więcej osób korzystało z rowerów jako alternatywy dla transportu publicznego, wiele problemów rozwiązałoby się samoistnie. Nawiasem mówiąc, codzienna jazda na rowerze jest błogosławieństwem dla zdrowia, a tym samym błogosławieństwem dla jakości życia i naszego systemu opieki zdrowotnej.
Rośnie front zwolenników rowerów
Łączenie pożytecznego z przyjemnym – tak można podsumować przesłanie kampanii. Konkluzja jest taka, że ekspert ds. bezpieczeństwa promuje swoje produkty również w ramach akcji „Get Urbanized”. Ale nie o to tu chodzi. Chodzi raczej o to, że z każdym dniem rośnie front zwolenników roweru jako poważnej alternatywy, zwłaszcza dla prywatnego transportu w miastach.
Schreibe einen Kommentar