E-Performance: Po tym, jak grupa Continental AG odnotowała niedawno stratę w wysokości dwóch miliardów w trzecim kwartale, a perspektywy na rok 2020 są również raczej powściągliwe, teraz dotyczy to działu ContiTech. ContiTech specjalizuje się w elektryfikacji i automatyzacji.
Continental Division ContiTech odpowiada między innymi za rozwój i produkcję układów napędowych 48V i 36V do rowerów elektrycznych i pedeleków. Dokładnie ten obszar technologii zostanie zamknięty z końcem roku. Jest to uzasadnione koncentracją na bardziej ekonomicznych obszarach biznesowych. Serwis i dostawa części zamiennych są gwarantowane do 2022 roku.
Układy napędowe Continental montowali między innymi producenci Kalchoff i fabryka e.rowerów.
Komunikat prasowy firmy Continental:
(...) „Zdecydowaliśmy, że z końcem 2019 roku zakończymy działalność z rowerami elektrycznymi (eBikes i Pedelecs) ze względów ekonomicznych i że obecnie wolimy inwestować w inne obszary wzrostu. Dlatego zakończymy prace projektowe dla naszych systemów 48V Revolution, 48V Prime i 36V eBike i wycofamy produkcję w pierwszym kwartale 2020 roku. Zespół serwisowy będzie istniał do 2022 roku w celu zagwarantowania ustawowej gwarancji i roszczeń gwarancyjnych dla jednostek napędowych 48V Revolution, 48V Prime i 36V, które zostały już dostarczone oraz dla wszystkich tych, które nadal mają być dostarczone ze względu na zobowiązania umowne lub ich części zapasowych dostawa części. W ramach dostosowania naszego strategicznego portfela regularnie dokonujemy przeglądu potencjalnych opcji, aby zapewnić zrównoważony rozwój naszej działalności”.
Zdjęcie tytułowe Prawa autorskie: Continental AG
Schreibe einen Kommentar