E-Performance: Również w firmie Trek rok modelowy 2020 jest zgodny z duchem różnorodności modeli. Amerykanie robią właściwy krok z nowym Trek Rail. Nowoczesny rower EMTB o dużym skoku ze współczesną geometrią i najnowszą technologią napędu. Został niedawno zaprezentowany na targach Eurobike 2020 we Friedrichshafen.
Trek Rail: Wchodzenie pod górę to także świetna zabawa
The Rail to niezwykle mocny E-MTB, który nie musi się chować przed terenowym swoim nieelektrycznym rodzeństwem, ale dzięki wspomaganiu napędu wspina się na kolejną górę z niewiarygodnym rozmachem i tym samym oszczędza bilet na wyciąg . Nie ma znaczenia, czy jedziesz pod górę, czy w dół, dzięki nowej, płaskiej geometrii jeździ się jak prawdziwy rower na szlaki. Każdy model jest wyposażony w widelec 160 mm i amortyzator 150 mm, a wybrane modele korzystają z amortyzatora RE:aktiv z Thru Shaft, który zapewnia jeszcze większą wydajność w trudnym terenie.
Trek Rail: komponenty zaprojektowane specjalnie dla EMTB
Wszystkie modele Rail są wyposażone w części zaprojektowane specjalnie do użytku w e-rowerach górskich. Wszystkie widelce mają mocniejsze golenie i korony, dzięki czemu nie dochodzi do skręcania nawet przy większych obciążeniach. Każdy model jest hamowany przez szczególnie mocne, hydrauliczne 4-tłokowe hamulce tarczowe, a 12-biegowy układ napędowy SRAM Eagle zawsze ma odpowiedni bieg gotowy do płynnego i równomiernego przenoszenia mocy. Wszystkie modele Rail są również wyposażone w sprawdzone technologie Treka przeznaczone do jazdy na szlakach, takie jak Active Braking Pivot (ABP), regulowana geometria Mino Link i rura dolna Straight Shot z Knock Block.
Trek Rail: Z nową linią Bosch Performance Line CX
Sercem nowego Trek Rail jest zdecydowanie nowy napęd Bosch Performance Line CX. Ten stał się znacznie mniejszy i lżejszy w porównaniu ze starszym rodzeństwem. Ale nie tylko zmienił się na zewnątrz, ale także wewnętrzne wartości są przekonujące. Dzięki całkowicie zmienionej technologii przekładni, Bosch Performance Line CX ma znacznie mniejszy opór podczas pedałowania.
Rail jest również dostarczany z wyjątkowym wyjmowanym zintegrowanym akumulatorem Treka (RIB - Removable Integrated Battery), który jest dobrze chroniony i zintegrowany z ramą i można go łatwo wyjąć bez użycia narzędzi po stronie napędu. Większość modeli jest zasilana mocniejszym akumulatorem 625 Wh, który zapewnia większy zasięg i dłuższe okresy ładowania.
The Rail jest dostępny zarówno z ramami z włókna węglowego OCLV Mountain, jak i Alpha Aluminium, a większość modeli można już teraz zamawiać za pośrednictwem globalnej sieci dealerów Treka. Ceny wahają się od 4.999,99 11.999,99 € RRP do 5 9.9 € RRP, z Rail XNUMX na niższym końcu i Rail XNUMX na wyższym końcu przedziału cenowego.
Trek Rail: geometria, wyposażenie, ceny
Wykres geometrii szyn Trek
S | M | L | XL | |
rura podsiodłowa (w mm) | 410 | 420 | 450 | 500 |
Pozioma rura górna (w mm) | 587 | 611 | 633 | 665 |
główka ramy (w mm) | 105 | 105 | 110 | 120 |
tylny trójkąt (w mm) | 447 | 447 | 447 | 447 |
Rozstaw osi (w mm) | 1195 | 1220 | 1243 | 1277 |
Kąt skrętu (w °) | 64,9 | 64,9 | 64,9 | 64,9 |
Kąt siedziska (w °) | 75,0 | 75,0 | 75,0 | 75,0 |
Zasięg (mm) | 425 | 450 | 470 | 499 |
Stosy (mm) | 623 | 622 | 627 | 636 |
Szyna 5 | Szyna 7 | Szyna 9 | Szyna 9.7 | Kolej 9.8 XT | Szyna 9.8 | Rail9.9 XTR | Szyna 9.9 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ramki do zdjęć | Alfa Platynowe Aluminium | Alfa Platynowe Aluminium | Alfa Platynowe Aluminium | Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, widełki ze stopu | Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, widełki ze stopu | Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, widełki ze stopu | Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, widełki ze stopu | Rama główna z włókna węglowego OCLV Mountain, widełki ze stopu |
widelec | RockShox 35 złoty RL | RockShox Yari RC | RockShox Lyrik Select Plus | RockShox Yari RC | RockShox Lyrik Select Plus | RockShox Lyrik Select Plus | RockShox Lyric Ultimate | RockShox Lyric Ultimate |
niemy | RockShox Deluxe RL, 230 x 57.5 mm | RockShox Deluxe RL, 230 x 57.5 mm | RockShox Deluxe RT3, sprężyna DebonAir, RE:aktiv z amortyzatorem Thru Shaft, 230 x 57.5 mm | RockShox Deluxe RL, 230 x 57.5 mm | RockShox Deluxe RT3, sprężyna DebonAir, RE:aktiv z amortyzatorem Thru Shaft, 230 x 57.5 mm | RockShox Deluxe RT3, sprężyna DebonAir, RE:aktiv z amortyzatorem Thru Shaft, 230 x 57.5 mm | RockShox Deluxe RT3, sprężyna DebonAir, RE:aktiv z amortyzatorem Thru Shaft, 230 x 57.5 mm | RockShox Deluxe RT3, sprężyna DebonAir, RE:aktiv z amortyzatorem Thru Shaft, 230 x 57.5 mm |
wirniki | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110 z przodu, Boost148 z tyłu | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110 z przodu, Boost148 z tyłu | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110 z przodu, Boost148 z tyłu | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110 z przodu, Boost148 z tyłu | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110 z przodu, Boost148 z tyłu | Bontrager Line Carbon 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, przód Boost110, tył Boost148 | Bontrager Line Carbon 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 54T Rapid Drive, tarcza na 6 śrub, Boost110 z przodu, Boost148 z tyłu | |
opona | Schwalbe Nobby Nic Performance, bezdętkowe, stopka z aramidu, 29x2.60" | Bontrager XR5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2.60" | Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2.60" | Bontrager XR5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2.60" | Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2.60" | Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2.60" | Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2.60" | Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2.60" |
Cyngiel | Jedno kliknięcie SRAM NX Eagle, 12 biegów | Shimano SLX M7100, 12 biegów | SRAM GX Eagle jedno kliknięcie, 12 biegów | Jedno kliknięcie SRAM NX Eagle, 12 biegów | Shimano XT M8100, 12 biegów | SRAM GX Eagle jedno kliknięcie, 12 biegów | Shimano XTR M9100, 12 biegów | SRAM Eagle AXS, bezprzewodowy, 12-rzędowy |
przerzutka tylna | SRAM NX Eagle | Shimano XT M8100, długi wózek, maks. zębatka 51T | SRAM GX Eagle | SRAM NX Eagle | Shimano XT M8100, długi wózek, maks. zębatka 51T | SRAM GX Eagle | Shimano XTR M9100, Shadow Plus, długi wózek, maks. zębatka 51T | SRAM X01 Orzeł AXS |
korba | SRAM X1 1000, 34T | E*trzynaście E*spec Plus, 34T | SRAM X1 1000, 34T | SRAM X1 1000, 34T | E*trzynaście E*spec Plus, 34T | SRAM X1 1000, 34T | E*thirteen E*spec Race z włókna węglowego, 34T | E*thirteen E*spec Race z włókna węglowego, 34T |
w Kassetten | SRAM PG-1210 Eagle, 11-50, 12 biegów | Shimano SLX M7100, 10-51, 12 biegów | SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 biegów | SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 biegów | Shimano XT M8100, 10-51, 12 biegów | SRAM PG-1230 Eagle, 11-50, 12 biegów | Shimano XTR M9100, 10-51, 12 biegów | SRAM XG-1295 Eagle, 10-50, 12 biegów |
siodło | Bontrager Arvada, stalowe szyny, szerokość 138 mm | Bontrager Arvada, stalowe szyny, szerokość 138 mm | Bontrager Arvada, wydrążone szyny chromowo-molibdenowe, szerokość 138 mm | Bontrager Arvada, stalowe szyny, szerokość 138 mm | Bontrager Arvada, szyny austenityczne, szerokość 138 mm | Bontrager Arvada, szyny austenityczne, szerokość 138 mm | Bontrager Arvada, szyny austenityczne, szerokość 138 mm | Bontrager Arvada, szyny austenityczne, szerokość 138 mm |
sztyca | TranzX JD-YSP18, wewnętrzne prowadzenie linek, 31.6 mm | TranzX JD-YSP18, wewnętrzne prowadzenie linek, 31.6 mm | Kroplówka Bontrager, wewnętrzne prowadzenie linek, 31.6 mm | Kroplówka Bontrager, wewnętrzne prowadzenie linek, 31.6 mm | Bontrager Line Elite Dropper, wewnętrzne prowadzenie linek, 31.6 mm | Bontrager Line Elite Dropper, wewnętrzne prowadzenie linek, 31.6 mm | Bontrager Line Elite Dropper, wewnętrzne prowadzenie linek, 31.6 mm | RockShox Reverb AXS, bezprzewodowy, 31.6 mm |
Lenker | Bontrager ze stopu aluminium, 31.8 mm, wznios 15 mm | Bontrager Rhythm Comp, ze stopu aluminium, 31.8 mm, wznios 15 mm | Bontrager Line, stop, 35 mm, wznios 27.5 mm | Bontrager Comp, ze stopu aluminium, 31.8 mm, wznios 15 mm | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27.5 mm | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27.5 mm | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27.5 mm | Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27.5 mm |
hamulce | Tarcze hydrauliczne Tektro HD-M745 4-tłokowe | Tarcze hydrauliczne Shimano MT520 4-tłokowe | Shimano SLX M7120 4-tłoczkowy hydrauliczny hamulec tarczowy, tarcza 180 mm | Tarcze hydrauliczne Shimano MT520 4-tłokowe | Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano SLX M7120 4-tłokowe | Shimano SLX M7120 4-tłoczkowy hydrauliczny hamulec tarczowy, tarcza 180 mm | Tarcze hydrauliczne Shimano XTR M9120 4-tłokowe | Shimano XT M8120 4-tłoczkowe tarcze hydrauliczne, tarcza 180 mm |
akumulator | Bosch PowerTube, pionowy, 500wh | Bosch PowerTube, 625 Wh | Bosch PowerTube, 625 Wh | Bosch PowerTube, pionowy, 500wh | Bosch PowerTube, 625 Wh | Bosch PowerTube, 625 Wh | Bosch PowerTube, 625 Wh | Bosch PowerTube, 625 Wh |
Wyświetlacz | Bosch Purion | Bosch Purion | Bosch Purion | Bosch Purion | Bosch Purion | Bosch Purion | Bosch Kiox z rozwiązaniem antykradzieżowym | Bosch Kiox z rozwiązaniem antykradzieżowym |
napęd | NOWOŚĆ Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, obudowa z magnezu | NOWOŚĆ Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, obudowa z magnezu | NOWOŚĆ Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, obudowa z magnezu | NOWOŚĆ Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, obudowa z magnezu | NOWOŚĆ Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, obudowa z magnezu | NOWOŚĆ Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, obudowa z magnezu | NOWOŚĆ Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, obudowa z magnezu | NOWOŚĆ Bosch Performance Line CX, 250 W, 75 Nm, obudowa z magnezu |
RRP | 4499 € | 5499 € | 6499 € | 6499 € | 7199 € | 7199 € | 11999 € | 11999 € |
Więcej informacji nt www.trekbikes.com
Schreibe einen Kommentar