Nowości produktowe: Propain przedstawia zupełnie nowe e-enduro, które podobno charakteryzuje się niezwykłą wszechstronnością. Według producenta Propain Ekano obejmuje wszystkie obszary użytkowania, od wycieczek górskich po wyścigi e-enduro. Obiecujący E-MTB jest oferowany jako wersja o krótkim i długim skoku. Jednostka napędowa pochodzi w 100% od Shimano.
Według Propaina, największą siłą nowego Ekano e-enduro jest jego wszechstronność, która powinna pozwolić jeźdźcowi zarówno na swobodne wycieczki all-mountain, jak i na trudne zawody. W zależności od indywidualnych preferencji, E-Enduro jest oferowany z różnymi opcjami dostosowywania. Od zawieszenia, przez rozmiary kół, aż po dowolnie konfigurowalne wyposażenie, wszystkie wymagania powinny być spełnione. W zależności od konfiguracji, Propain Ekano jest dostępny w wersji z krótkim skokiem ze skokiem 150 mm z przodu iz tyłu oraz w wersji z długim skokiem ze skokiem 170 mm z przodu i 165 mm z tyłu.
Sercem e-enduro jest wielokrotnie cieniowana aluminiowa rama. Aby uzyskać idealną równowagę między sztywnością a elastycznością, inżynierowie dokonali wielu zmian w sztywności bocznej ramy podczas projektowania. Rezultatem jest rama z wyraźnym językiem projektowym, co podkreśla zintegrowana bateria. Deweloperzy zagłębili się również w swoje sztuczki dotyczące systemu zawieszenia. Propain celowo poszedł nową drogą z anty-przysiadem i utrzymuje go na stosunkowo wysokim poziomie 130%, aby przeciwdziałać kompresji skoku sprężyny na stromych podjazdach. Powinno to zapobiec podskakiwaniu przedniego koła nawet na najbardziej stromych podjazdach.
W układzie napędowym zastosowano również najnowocześniejszą technologię. Propain jest pierwszym producentem, który zainstalował nowy, lżejszy akumulator 8035 firmy Shimano w połączeniu z silnikiem Shimano Steps E8000 w Ekano. Jednostka napędowa pochodzi w 100% od Shimano. Podobnie jak w przypadku wszystkich obecnych modeli, Propain nie oferuje już żadnego stałego wyposażenia dla nowego E-Enduro. Producent podaje tylko zalecenia od początku do wydajności do high-endu, gdzie klient nadal może dostosować wszystkie części zgodnie z własnymi życzeniami. O tym, jak ostatecznie będzie wyglądał rower decyduje klient, jeśli chodzi o cenę, zainteresowanych zakupem trzeba przygotować na kwotę od 4100 do 6300 euro.
Schreibe einen Kommentar