Test: BMC Timemachine Road okazuje się być jedną z najbardziej aerodynamicznych koncepcji na naszym polu testowym. Dzięki pełnej integracji i specjalnemu kształtowi ramy z modułem aerodynamicznym na poziomie uchwytu na bidon, BMC jest w czołówce jeśli chodzi o aerodynamikę i czysty wygląd.
BMC Timemachine Road - Rama
Kiedy po raz pierwszy spojrzysz na ramę BMC Timemachine Road, od razu widać, że jest coś innego niż zwykłe aerobiki. Wynika to nie tylko z ogólnego kształtu ramy BMC, ale także z innowacyjnego modułu aerodynamicznego, który wypełnia trójkąt ramy w taki sposób, że butelki idealnie się dopasowują, aby uzyskać najlepszą aerodynamikę. Oprócz modułu aerodynamicznego, aerodynamiczny kształt rur i integracja ICS Aero Cockpit również przyczyniają się do prędkości, którą można zoptymalizować dzięki precyzyjnym symulacjom CFD i testom w tunelu aerodynamicznym. Oczywiście pełna integracja nie powinna odbywać się kosztem funkcjonalności i komfortu. Zapewnia to technologia TCC Speed, która minimalizuje drgania nawierzchni i tym samym łączy prędkość toczenia i przenoszenie mocy z przyjemnymi wrażeniami z jazdy. Układ Timemachine Road z włókna węglowego filtruje wibracje z drogi przez widelec i obniżone wsporniki siodełka, aby jeszcze bardziej efektywnie przenosić moc. Spłaszczony mostek ICS Aero zapewnia komfort i kontrolę bez negatywnego wpływu na aerodynamikę.
BMC Timemachine Road – Sprzęt
Ramki do zdjęć | Droga wehikułu czasu 01 |
widelec amortyzowany | Droga wehikułu czasu 01 |
wirniki | DT Swiss ARC 1100 Dicut db 62 |
opona | Vittoria Corsa 25mm |
przerzutka tylna | Shimano Dura Ace Di2 |
dźwignia zmiany biegów | Shimano Dura Ace Di2 |
korba | Shimano Dura Ace Di2 52/36 |
przerzutka | Shimano Dura Ace Di2 |
Hamulec | Tarcza Shimano Dura Ace |
sztyca | Poczta BMC Aero |
siodło | Fizik Antares R1 Carbon |
trzon | BMC ICS Aero |
Lenker | BMC ICS Aero |
Nasz BMC Timemachine Road był wyposażony w dodatkowe wyposażenie. Z Shimano Dura-Ace Di2 łączysz nie tylko najlepszą wydajność zmiany przełożeń z ponadczasowym stylem, ale także wagę i trwałość. Hydrauliczne tarcze Shimano o średnicy 160 i 140 milimetrów uzupełniają cały system i zapewniają bezpieczeństwo we wszystkich (życiowych) sytuacjach dzięki dużej mocy. Z zębami 52/36 z przodu i 11-30 z tyłu pokonujesz ogromny zakres i nie tylko umożliwiasz umiejętne opanowanie szybkich przejazdów, ale także bezproblemowe pokonywanie stromych podjazdów.
Schreibe einen Kommentar