Nowości produktowe: Dzięki nowemu SRAM eTap AXS producent komponentów używa teraz 12-rzędowej prędkości w swojej najwyższej grupie bezprzewodowej. Nowością jest również mała zębatka z zaledwie 10 zębami i zupełnie nowym łańcuchem.
Nowy SRAM Red eTap AXS, dzięki najnowszym technologiom i przełomowym funkcjom, takim jak 12 biegów, brak linek przerzutki, zupełnie nowy łańcuch i 10 zębatek, powinien stanowić kolejny kamień milowy w zakresie zestawów osprzętu do rowerów szosowych.
SRAM eTap AXS – przerzutka przednia
Przerzutka przednia SRAM eTap AXS pomaga opracowaniom X-Range osiągnąć przełom. Konstrukcja przerzutki zapewnia dodatkową przestrzeń dla większego prześwitu na opony, zmienia biegi szybko i precyzyjnie przez cały czas, dzięki czemu jest prawie idealna dla nowoczesnych rowerów szosowych.
- AXS pozwala na łatwą personalizację Elegancki i opływowy z jeszcze większym prześwitem na opony
- Dzięki zoptymalizowanemu kształtowi koszyka technologia SRAM Yaw umożliwia również zmianę przełożeń bez trymowania w nowych kombinacjach tarcz SRAM RED
- Szybkie i precyzyjne operacje przełączania
- Kompatybilny z obecną baterią eTap
Przerzutka tylna SRAM eTap AXS
Przerzutka tylna SRAM eTap AXS została opracowana dla systemów 1x i 2x. Dzięki AXS można go łatwo dopasować do potrzeb i preferencji jeźdźca. Zaawansowana kontrola łańcucha Orbit gwarantuje cichą pracę w każdym terenie. Dzięki płynniej pracującym kółkom kopiującym i łożyskom, a także szybszym silnikom i bezpośredniej transmisji sygnału, przerzutka tylna nie tylko przyspiesza operacje przełączania.
- AXS pozwala na łatwą personalizację
- Technologia Orbit zapewnia jeszcze cichsze i bezpieczniejsze zarządzanie łańcuchem
- Pojedyncza przerzutka tylna do wszystkich kombinacji przełożeń, w tym 1x i 2x
- Poprawiona wydajność silnika i transmisja sygnału dla jeszcze szybszej zmiany biegów
- Większe koła pasowe X-SYNC i łożyska ceramiczne zapewniają większą trwałość i wydajność
- Kompatybilny z obecnymi bateriami eTap
Łańcuch SRAM eTap AXS
Nowy łańcuch SRAM to zupełnie nowe opracowanie. Unikalny kształt ogniw łańcucha sprawia, że łańcuch jest nie tylko węższy i lżejszy, ale także bardziej stabilny. Ponadto udało nam się zwiększyć odstęp między zewnętrznymi płytkami łańcucha a zębatkami po obu stronach, co sprawia, że łańcuch pracuje ciszej i zapewnia jeszcze szybszą i bardziej precyzyjną zmianę przełożeń.
- Technologia Flattop pozwala na węższy i cichszy łańcuch o większej wytrzymałości i trwałości
- Twarde chromowanie na wewnętrznych i zewnętrznych płytach i rolkach zmniejsza zużycie i zwiększa trwałość
- Konstrukcja HollowPin dla lepszej stabilności i wydajności
- Wymaga nowego zamka Flattop Powerlock
Chwyty SRAM eTap AXS
W pełni bezprzewodowa elektroniczna zmiana przełożeń i w pełni hydrauliczne hamulce HRD. System przerzutek/hamulców SRAM eTap AXS HRD to przyszłość. AXS umożliwia regulację w oparciu o rozmiar dłoni i szerokość uchwytu, aby dopasować je do preferencji rowerzysty.
- AXS pozwala na łatwą personalizację
- Prosta i intuicyjna logika zmiany biegów eTap
- Regulacja punktu kontaktowego i oddzielne ustawienie Reach Adjust na platformie hamulca HydroHC pozwalają na idealne dopasowanie do dłoni i preferencji zmiany przełożeń
- Nowe struktury uchwytu na łopatkach zmiany biegów i lepsza przyczepność na gumowych uchwytach
- Dwa złącza Blips na stronę
- Technologia Bleeding Edge zapewnia szybkie i czyste krwawienie
- Opcjonalnie do gniazd płaskich i słupkowych
SRAM eTap AXS – korba
Nowy mechanizm korbowy SRAM toruje drogę fundamentalnym innowacjom konstrukcyjnym: mniejszym tarczom i szerszej kasecie z przerzutkami. Skutkuje to płynniejszą, szybszą zmianą przednich przełożeń i bardziej użytecznymi biegami dla dzisiejszych motocyklistów. Wynikające z tego nowe konfiguracje poprawiają rytm i wydajność oraz zapewniają ostrą, czystą i szybką zmianę biegów - za każdym razem.
- Technologia X-Range oferuje większy zakres przełożeń i przyjemniejsze zmiany biegów
- Ulepszona wydajność zmiany biegów przerzutki zapewniająca wyraźną i precyzyjną zmianę przełożeń
- Unikalna technologia tarcz zapewnia lżejszy, sztywniejszy i trwalszy mechanizm korbowy
- Wspornik dolny DUB zapewnia dodatkową trwałość i prostotę oraz szeroką kompatybilność
- Możliwa późniejsza aktualizacja z miernikiem mocy
SRAM eTap AXS – Hamulce
Nowe hamulce SRAM zostały ulepszone we wszystkich obszarach: są lżejsze, bardziej aerodynamiczne i mają większą siłę hamowania. Zapewnia również większy prześwit na opony.
- Ramię AeroLink zwiększa skuteczność hamowania, jednocześnie zmniejszając powierzchnię narażoną na działanie wiatru
- Lżejsze, zoptymalizowane aerodynamicznie szczęki hamulcowe z klockami hamulcowymi SwissStop Flash Pro w standardzie
- Aerodynamiczny design – aż po kształt czteropozycyjnej indeksowanej klamry szybkiego zwalniania
- Większy prześwit dla nowoczesnych opon i zestawów kołowych (do 28c)
- Zaktualizowano wykończenie, aby pasowało do SRAM eTap AXS
Schreibe einen Kommentar