Rynek: Portfolio produktów firmy Paul Lange & Co. obejmuje teraz szeroką gamę odżywek dla sportowców włoskiej marki NAMEDSPORT. Oferta rozciąga się od napojów izo i batonów proteinowych po różnorodne suplementy diety. Decyzja o współpracy została podjęta jesienią zeszłego roku na wewnętrznej wystawie importera ze Stuttgartu.
„Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że mamy w naszym portfolio markę NAMEDSPORT, która idealnie uzupełnia naszą ofertę dla naszych wyspecjalizowanych partnerów detalicznych. Z jednej strony możemy zaoferować sportowcom odżywki najwyższej jakości. Z drugiej strony NAMEDSPORT to jeden z najbardziej renomowanych producentów w tej dziedzinie, między innymi swoją obecnością na największych wyścigach kolarskich na świecie. Obie bardzo dobrze wpisują się w nasze dążenie do oferowania naszym partnerom produktów i usług na najwyższym poziomie” – Bernhard Lange
Włoska marka NAMEDSPORT została założona około cztery lata temu pod patronatem firmy macierzystej NaMed (medycyna naturalna). Według producenta do produkcji odżywek wykorzystywane są wyłącznie najwyższej jakości składniki pochodzące od firm, które rzetelnie działają w tej dziedzinie od dłuższego czasu. Włoski asortyment obejmuje również różne produkty wegańskie i bezglutenowe. Oprócz składników NAMEDSPORT dużą wagę przywiązuje również do smaku. Spektrum rozciąga się od różnych owocowych żeli i batonów po „Crunchy Protein Bits” o smaku cappuccino. Jest to kluczowy aspekt dla sportowców na każdym poziomie zaawansowania, ponieważ pozwala połączyć pożyteczne – czyli dostarczanie energii – z przyjemnym. Wybór z gamy NAMEDSPORT jest teraz dostępny w firmie Paul Lange & Co.
„Jesteśmy podekscytowani przyszłą współpracą z Paulem Lange. Jako sponsor Giro D'Italia. Tour de France i Vuelta do 2023 roku, nasza strategia marketingowa w świecie rowerowym jest jasna, a także stawia wysokie wymagania organizacji sprzedaży. Dlatego jesteśmy dumni ze współpracy z Paulem Lange, idealnym partnerem do tego zadania. Wierzymy, że ta współpraca daje obu partnerom możliwość dalszego rozwoju na rynku suplementów diety i dzięki temu możemy sprostać wymogowi optymalnego wspierania każdego klienta w jego rozwoju wydolnościowym, jak również w dobrym samopoczuciu.” – Andrea Rosso z NAMEDSPORT
Schreibe einen Kommentar