Test: Pegasus Premio Superlite, ze swoją sportową, lekką konstrukcją i sztywnym widelcem, jest skierowany mniej do miłośników komfortu, a bardziej do sportowych kierowców lub osób dojeżdżających do pracy w mieście. W cenie znacznie poniżej 1.000 euro łowcy okazji powinni również nadstawić uszu - właśnie dlatego, że nie trzeba iść na żadne kompromisy.
Kształty ramek: Diament / Trapez
Dopuszczalna waga systemu: 115 kg
Maksymalna ładowność: 99,4 kg
widelec amortyzowany: nie
wsparcie sprężyny: nie
Cena: € 899
Waga: kg 15,61
Marka z Kolonii dokonuje cięć i prezentuje żwawy rower trekkingowy za niecałe 900 euro, który nam się podoba – nawet jeśli przyjrzysz się bliżej. Przede wszystkim trzeba jednak powiedzieć, że kompromisy są gdzieś potrzebne, a w przypadku Premio Superlite dotyczy to np. przełożeń, które muszą zadowolić się dziewięcioma zamiast dziesięciu czy jedenastu zębatek. Z drugiej strony odkrywa się kable i linki całkowicie schowane w dolnej rurze, ładne przejście z widelca i ramy oraz udane, eleganckie mocowanie niezwykle jasnego promiennika 60 luksów.
Ogólnie widelec: Podobnie jak niektóre inne modele w teście, jest sztywny, co oczywiście kosztuje trochę więcej komfortu, ale wcale nie jest zły, szczególnie w niższych przedziałach cenowych - alternatywą byłby bardzo prosty widelec amortyzowany . Ponadto sztywny widelec pasuje do raczej sportowej pozycji siedzącej na Pegasusie i ma pozytywny wpływ na wagę.
Zachowanie kierownicy Pegasus Premio Superlite nie jest zbyt sportowe, z tendencją do spowolnienia; Ponadto płynność jazdy i stabilność jazdy przy dużych prędkościach nie są bardzo wyraźne - dwa czynniki, które psują radość z Pegasusa, ale są również bardziej zauważalne w bezpośrednim porównaniu z innymi motocyklami testowymi. Nastrój poprawia się ponownie, gdy spojrzymy na solidny bagażnik z pasem napinającym, który jest mocno przymocowany do błotnika; Podstawka boczna Hebie jest elegancko zamontowana na dolnej rurze tylnego trójkąta. Przedni błotnik jest również wystarczająco długi.
Schreibe einen Kommentar