Test: Dzięki KTM Life 1964 Austriacy mają w swoich szeregach klasyczny rower trekkingowy. Począwszy od ramy, poprzez wyposażenie, aż po obsługę, oferujesz wszechstronne, solidne osiągi do codziennego użytku.
Kształty ramek: Diament / Trapez
Dopuszczalna waga systemu: 136 kg
Maksymalna ładowność: 120,29 kg
widelec amortyzowany: Tak / Blokada SR Suntour NCX
wsparcie sprężyny: nie
Waga: kg 15,71
Cena: € 1.299
Nazwa tego roweru trekkingowego w klasycznej, matowej czerni nawiązuje do roku powstania KTM. Tylko kilka akcentów kolorystycznych w kolorze pomarańczowym (alternatywnie jako „Life Force” w szaro-niebieskim z szaro-niebieskim napisem) wyróżnia się z subtelnego wyglądu; jest elegancki i zapewnia, że rower nie wyróżnia się tak bardzo na stojaku na rowery - biorąc pod uwagę cenę nieco poniżej 1.300 euro, nie jest to nieistotna zaleta.
Co otrzymujesz za tę sumę? Przede wszystkim solidna rama z ładnie wykonanym wewnętrznym prowadzeniem linek - linki hamulca i linki przerzutki wchodzą do główki ramy, z czym nikt inny na tym polu testowym nie radzi sobie tak dobrze. Widelec, pomalowany na pasujący kolor, sprężynuje stalową sprężyną, a nie powietrzem, ale wystarczająco dobrze reaguje i dobrze amortyzuje mocne uderzenia. Jeśli chodzi o wyposażenie, austriacki producent stosuje Shimano Deore, uzupełniony o tylną przerzutkę LX. Dzięki 3 x 10 przerzutkom i suportowi z wałem drążonym, rower jest technicznie najnowocześniejszy.Bagażnik Racktime z zaciskiem sprężynowym udźwignie do 25 kilogramów; Reflektor B&M jest niezwykle jasny z natężeniem 50 luksów - więc kompletacja jest prawidłowa, aw zestawie znajdują się również wysokiej jakości opony.
Stosunkowo krótka górna rura prowadzi do bardziej wyprostowanej pozycji siedzącej; Różnica wysokości między siodełkiem a kierownicą nie jest bardzo duża - mimo że pod mostkiem znajduje się szereg podkładek dystansowych. Przydałaby się dłuższa główka ramy. Bezpośredni układ kierowniczy i duża stabilność przy dużych prędkościach sprawiają, że rowerem trekkingowym jeździ się przyjemnie; wysokiej jakości chwyty Ergon zapewniają komfort na kierownicy.
KTM Life 1964 od samego początku pokazuje swoją najlepszą stronę, ponieważ dzięki wewnętrznie poprowadzonym kablom wydaje się dyskretny i dyskretny w połączeniu z designem. ma stosunkowo krótką górną rurę, co znacząco wpływa na zwrotność roweru. Pomimo dość wysokiej kierownicy ze względu na przekładki, nadal uzyskujesz bezpośrednie i atrakcyjne zachowanie podczas kierowania. Jednak przy dużych prędkościach KTM działa bardzo płynnie i nie zaczyna trzepotać. W połączeniu ze stosunkowo krótką ramą główną, jeździec ma przyjemne wrażenia z jazdy i wygodną pozycję siedzącą, nawet jeśli główka ramy jest nieco za nisko jak na nasz gust. Sprzęt również spisuje się dobrze: przerzutki i zawieszenie dają radę i pracują solidnie.
Schreibe einen Kommentar