Nowości produktowe: Dzięki nowemu Focusowi Izalco Max Disc historia sukcesu Izalco firmy Focus Bikes powinna być dalej rozwijana. Producent obiecuje, że najlżejszy rower wyścigowy z tarczami będzie jeszcze szybszy. Zgodnie z mottem #morethanjustthefastet!
Aby zrealizować tę obietnicę, cała koncepcja Focus Izalco Max Disc musiała zostać gruntownie zmieniona i zrewidowana. Ponieważ sama optymalizacja aerodynamiczna nie wystarczy, jeśli chcesz uzyskać najlepsze osiągi. Waga odgrywa również kluczową rolę w byciu najszybszym.
Focus Izalco Max Disc – Optymalizacja w tunelu aerodynamicznym
Fundamenty Focusa Izalco Max zostały położone w tunelu aerodynamicznym. Inżynierowie gruntownie zmienili wszystkie rury i udoskonalili je w kilku krokach w tunelu aerodynamicznym. Każda powierzchnia została poddana próbie zapewnienia najlepszego połączenia aerodynamiki i lekkości. Rezultatem jest wzajemne oddziaływanie profili grzebieniowych, ukrytych cech i zrównoważonych proporcji. Na papierze ta kombinacja oznacza poprawę osiągów aerodynamicznych o 6 procent. To sprawia, że jesteś szybszy na rowerze z każdą jazdą i oszczędzasz dużo energii, bez względu na to, jak szybko jedziesz.
Focus Izalco Max Disc - Czysty kokpit
Wszystkie linki biegną wewnętrznie w specjalnie opracowanym mostku aerodynamicznym.Aby zrekompensować wynikającą z tego nieco wyższą pozycję, mostek z włókna węglowego został zaprojektowany z ujemnym kątem -15°. Zapewnia to doskonałe wrażenia z jazdy i jednocześnie optymalną aerodynamikę. Zalety łączą się w optycznie udanej formie. Mostek jest dostępny w pięciu długościach od 80 do 120 mm.
Focus Izalco Max Disc – Szybko i Bezpiecznie
Z jednej strony najszybsza oś przelotowa na świecie RAT została jeszcze bardziej udoskonalona. Łatwiejsze prowadzenie i bardziej aerodynamiczny kształt spełniają zwiększone wymagania Focusa Izalco Max. Tarcze hamulcowe o średnicy 160 mm z przodu iz tyłu zapewniają bezpieczne i absolutnie niezawodne hamowanie, szczególnie przy dużych prędkościach.
Focus Izalco Max Disc - Aerodynamiczny i wygodny
Aerodynamika i komfort są zwykle w bezpośrednim konflikcie ze sobą. Ale nie z nowym Focusem Izalco Max, ponieważ aerodynamiczna sztyca z włókna węglowego ma profil D z przesunięciem 15 mm - dla najlepszego połączenia ergonomii i komfortu. Aby zachować optymalną pozycję siedzącą, rura podsiodłowa została przesunięta do przodu, dzięki czemu efektywne przesunięcie wynosi tylko 2 mm. Pozwala to cieszyć się komfortem sztycy z przesunięciem 15 mm bez poświęcania nowoczesnej wyścigowej pozycji siedzącej. Istnieją również tytanowe śruby, które zmniejszają wagę.
Focus Izalco Max Disc – elastyczny i konfigurowalny
Aby uzyskać jak najwięcej opcji regulacji, izalco Max jest dostarczany z kierownicą aero w standardowym formacie. Wysokość kierownicy można łatwo regulować za pomocą dwuczęściowej specjalnej przekładki. Integracja kabli od mostka do kierownicy jest płynnie kontynuowana wewnętrznie. Tę kombinację mostka/kierownicy można łatwo zdemontować w celu bezpiecznego przechowywania roweru. Za pomocą adaptera można łatwo podłączyć własny komputer rowerowy.
Focus Izalco Max Disc - Więcej informacji:
• Mała powierzchnia kontaktu z wiatrem
• Obniżony suport dla większej stabilności jazdy
• Prześwit na opony 28 mm
• Technologia MAX Carbon
• Certyfikat UCI
Geometria Focusa Izalco Max, uwieńczona licznymi zwycięstwami etapowymi w Tour de France i wielokrotnie sprawdzona, została nieco unowocześniona i dostosowana do dzisiejszych, codziennych wymagań kierowców wyścigowych. Co ważne: geometria rozmiarów XXS i XXL jest specjalnie dostosowana do potrzeb małych i dużych jeźdźców. Z technologią MAX Carbon i integracją kabli
stanowi podstawę najlepszego połączenia aerodynamiki i niskiej wagi. smukły,
aerodynamiczne rury uzupełniają harmonijny język projektowania. Wszystko z jednego źródła.
Focus Izalco Max występuje w sumie w 6 wersjach. Ważne jest, aby rozróżnić trzy modele wyższej jakości serii 9 i serii 8.
Schreibe einen Kommentar