Rynek: Aby zmotywować osoby dojeżdżające do pracy do kontynuowania jazdy na rowerze pomimo jesiennej pogody, producent toreb rowerowych ORTLIEB zaskoczył rowerzystów z Norymbergi w środę rano 500 małymi torbami śniadaniowymi. Niezwykła akcja była częścią szeroko zakrojonej akcji #onelesscar.
Czasy stają się coraz trudniejsze dla kierowców. Lato się skończyło, a pora deszczowa i zimna nie zachęca do pokonywania codziennych dystansów na rowerze. Wielu osób dojeżdżających do pracy, które latem nadal jeździły do pracy na rowerze, wraca do samochodów. Z niezwykłą akcją będącą częścią zakrojonej na szeroką skalę kampanii na temat „Dojazdy do pracy” pod hashtagiem #bezsamochodu było, producent sakw ORTLIEB chciał podziękować kolarzom i jednocześnie dać motywację.
W środę rano trzech pracowników firmy rozdało około 500 małych torebek śniadaniowych entuzjastom jazdy na rowerze w centrum Norymbergi. W małych torebkach znajdowało się jabłko, mała paczka owsianki i breloczek do kluczy wykonany z odpadów. Dołączono również pocztówkę od General German Bicycle Club, która odnosi się do aktualnego testu klimatycznego rowerów oraz list z podziękowaniami od ORTLIEB.
„Reakcja była ogromna i niezmiennie pozytywna. Wielu rowerzystów znalazło czas na krótką pogawędkę lub nawet wybrało objazd, gdy usłyszeli o kampanii. Nie wydaje mi się, aby można to było uznać za pewnik w dzisiejszych czasach, kiedy wszyscy od razu po przebudzeniu odczuwają stres.” – Kerstin Engl, kierownik ds. marketingu w firmie ORTLIEB
Schreibe einen Kommentar