Spectrum / E-Performance: Od momentu otwarcia rynku usług pocztowych w 2008 roku prywatni doręczyciele na rowerach są częścią codziennego życia. W pełni załadowany rower dostawczy może ważyć nawet 60 kilogramów, a ciągłe hamowanie i przyspieszanie sprawia, że dostawa to naprawdę ciężka praca. Nowoczesne napędy elektryczne obiecują ułatwić tutaj pracę. Od końca 2016 roku usługa dostarczania PIN Mail korzysta z pięciu rowerów z napędami Pendix, a jesienią 2017 roku zainstalowano kolejnych 27 zestawów doposażeniowych.
Bernd Fricke, dyrektor operacyjny firmy kurierskiej PIN Mail AG w Berlinie, jest przekonany, że oparte na potrzebach rozwiązanie modernizacyjne z e-dyskami Pendix jest przekonane. Motywacją do aktualizacji jest ułatwienie dostawcom codziennej „kłopotliwej pracy”. Kierowcy muszą radzić sobie z ciągłym przyspieszaniem i hamowaniem, a niektóre z nich to bardzo wymagające trasy. Firma nazwała swoich pracowników „prawdziwymi bohaterami” w szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Koła doposażone w napędy elektryczne Pendix znacznie ułatwiają pracę dostawcom na określonych trasach. Usługa dostarczania poczty PIN z Pendix eDrive jest obecnie wciąż w fazie testów, ale jak dotąd mówi się, że jest bardzo obiecująca.
Bernd Fricke chwali szczególnie nieskomplikowaną wymianę baterii. Jeśli na rynku pojawią się jeszcze bardziej wydajne technologie akumulatorowe, nie trzeba będzie od razu wymieniać dysku, co jest bardzo ważnym czynnikiem kosztowym dla prywatnych usług kurierskich. Aby mieć trochę więcej bufora, PIN Mail przełączył się z baterii 300 na poziom mocy 500. Według pierwszych doświadczeń zimy 2016/17, zimna pora roku dała się odczuć w wydajności akumulatorów, ale według Fricke znacznie mniej niż w przypadku innych stosowanych napędów elektrycznych. Poza PIN Mail, inne firmy kurierskie również wyposażają swoje floty w napędy elektryczne. Pendix jest już reprezentowany w wielu krajach związkowych w tym zakresie.
Schreibe einen Kommentar