Rynek: Marka e-rowerów BESV, która pochodzi z Tajwanu i należy do BenQ Group, rozszerza imponującą serię e-rowerów górskich TRB o trzy kolejne modele. Za spektakularnym wyglądem, który przypomina nieco motocykl, kryje się złożona rama z podwójnymi rurami - kształt ramy, który jest faktycznie używany w wielu motocyklach. Oprócz nowego pełnego asortymentu produktów 2019 obejmuje również rower typu hardtail i rower miejski.
Nowy TRB1 AM SE firmy BESV jest skierowany do rowerzystów, którzy szukają roweru elektrycznego zarówno na szlaki, jak i na wycieczki. Kompaktowa konstrukcja z podwójną ramą rurową zapewnia wysoką sztywność boczną i dobrą ochronę akumulatora. Według producenta TRB1 AM SE dzięki kompaktowej konstrukcji powinien imponować również zwinnością prowadzenia. Silnik środkowy Brose Drive S o momencie obrotowym do 90 Nm zapewnia moc, a system jest zasilany akumulatorem Darfon o pojemności 504 Wh. BESV szacuje wagę TRB1 AM SE z widelcem amortyzowanym Suntour AION 35 RC DS 140 mm, amortyzatorem tylnym Suntour DUAIR LO-R8, hamulcami tarczowymi Shimano MT400 i tylną przerzutką Shimano Deore SLX na 26 kilogramów. Cena wynosi 3.999,00 XNUMX euro.
Nowością w portfolio na sezon 2019 jest także hardtail TRB1 XC SE. Ten elektryczny rower górski ma również ramę z dwóch rur i silnik środkowy Brose Drive S z akumulatorem 504 Wh. TRB1 XC SE uzupełnia widelec amortyzowany Suntour XCM34-Boost RL DS 100 mm, tylna przerzutka Shimano Deore GS 10S i hamulce tarczowe Tektro HD-M275. Za E-MTB, który waży 25 kilogramów, kupujący musi zapłacić w kasie 3.299,00 euro. TRB1 Urban Hardtail z wyposażeniem przeznaczonym do codziennych sprawunków jest dostępny za 3.499,00 euro.
Schreibe einen Kommentar