Nowości produktowe: Po tym, jak Pexco zaprezentowało swoją własną markę Raymon Bicycles po raz pierwszy w zeszłym roku i zaprezentowało już pełną gamę rowerów, teraz dodaje kolejne na rok modelowy 2019. Do tej pory istniały tylko motocykle bezsilnikowe, ale w nadchodzącym sezonie sektor elektryczny również będzie deptał gaz. Przyjrzeliśmy się bliżej rowerom Raymon E-MTB 2019 podczas premiery w Monachium.
Nawet jeśli portfolio w obszarze motocykli niezmotoryzowanych jest dalej rozszerzane i na przykład dostępny jest teraz karbonowy wyścigowiec z hamulcami tarczowymi, w 2019 roku Raymon koncentruje się niewątpliwie na obszarze e-mobilności. Gama modeli obejmuje aż 25 rowerów elektrycznych, od miejskich po e-MTB 150 mm, od rowerów typu step-through po rowery młodzieżowe.
Raymon E-MTB 2019: Yamaha i akumulator Linkage
Być może najważniejsza decyzja przy opracowywaniu całej gamy rowerów elektrycznych dotyczy silnika. W tym miejscu Raymon pozycjonuje się bardzo wyraźnie i polega na napędach Yamaha we wszystkich motocyklach zmotoryzowanych 2019. W przeszłości – Susanne i Felix Puello, mózgi Pexco i Raymon, kierowali Haibike Winora do 2017 roku – współpraca z japońskim producentem układała się niezwykle pomyślnie. Te dobre doświadczenia i niezwykle pozytywne opinie od dealerów były podstawą do dalszej współpracy.
Jednak silnik jest nic nie wart bez odpowiedniego zasilania – czyli akumulatora. Raymon otwiera tutaj nowe możliwości: szczególnie mocny silnik PW-X jest połączony na przykład z akumulatorem 500 Wh, który jest już znany z Husqvarna Bikes – również marki z portfolio Pexco. Oczywiście nie zabraknie również modeli z tradycyjnym częściowo zintegrowanym akumulatorem.
Raymon eSeven / eNineray
Hardtaile Raymon E-MTB noszą nazwy eSevenray (27,5″) i eNineray (29″). Oprócz dwóch modeli ze zintegrowanym akumulatorem układu zawieszenia dostępne będą również cztery warianty wyposażenia z częściowo zintegrowanym akumulatorem. Najwyższy model eSevenray 9.0 kosztuje 3.899 euro i jest wyposażony w napęd GX Eagle, silnik Yamaha PW-X oraz widelec RockShox Sector o skoku 120 mm.
Raymon eSeven Fullray
eSevenFullray to wstęp do segmentu Raymon E-Fully ze skokiem sprężyny 120 mm, zapewniającym najwyższy możliwy komfort jazdy i warunkową przydatność na szlakach. W obu wersjach akumulator jest częściowo zintegrowany z dolną rurą.
Raymon eSevenTrailray
Jak sama nazwa wskazuje, eSeven Trailray czuje się szczególnie dobrze na szlaku. Jest wyposażony wyłącznie w opony 27,5″ i ma imponujący skok sprężyny 140 mm z przodu iz tyłu. Wyposażenie pokazuje również, że rower jest stworzony do trudnego terenu: wspornik Vario, mocne widelce amortyzowane i grube opony zapewniają niezbędną kontrolę nad jazdą.
Schreibe einen Kommentar