Nowości produktowe: Marka rowerów Liv, skierowana specjalnie do kobiet, poszerza swoją ofertę o dwa elektryczne rowery górskie z pełnym zawieszeniem. Intrigue E+ ze skokiem 150/140 mm jest przeznaczony dla wszystkich rowerzystów szukających zwinnego roweru na każdy teren. Do zelektryfikowanej pogoni po szlakach Liv Cycling umieściła Embolden E+ na kołach o skoku 130/120 mm.
Po zeszłorocznym wprowadzeniu pierwszych e-rowerów Liv, siostrzana marka Gianta wprowadza na rynek dwa nowe e-rowery. Dwa koła nazywają się Intrigue E+ i Embolden E+ - i są skierowane wyłącznie do kobiet. Zbudowane zgodnie z filozofią projektową Liv 3F, która opiera się na tysiącach źródeł danych dotyczących anatomii kobiet, różnic w rozmiarach i energii mięśni, te dwa modele zostały również zaprojektowane tak, aby zapewnić kierowcy doskonałe wrażenia z jazdy. Aby uzyskać dodatkowy zasięg, Intrigue E+ i Embolden E+ są wyposażone w hybrydową technologię rowerową Giant, która opiera się na czterech kluczowych technologiach SyncDrive, RideControl, PedalPlus i EnergyPak.
Nowy, intuicyjnie obsługiwany RideControl ONE zamontowany na kierownicy umożliwia kierowcy kontrolowanie wspomagania silnika, a także informacji zwrotnych z akumulatora. RideControl ONE łączy się również z wielofunkcyjną aplikacją na smartfony. Umożliwia to śledzenie tras, nawigację i wyznaczanie celów fitness w oparciu o różne pomiary (tętno, czas, dystans lub kalorie). Istnieje również możliwość personalizacji podparcia silnika. Aplikacja, która została opracowana specjalnie z myślą o hybrydowej technologii rowerowej Liv i Giant, będzie dostępna od początku września.
Dwa nowe modele Intrigue E+ i Embolden E+ różnią się pod względem motoryzacji. Liv Intrigue E+ wykorzystuje silnik SyncDrive Pro firmy Yamaha z pięcioma trybami wspomagania i jedenastoma trybami mikrowspomagania. System generuje do 80 Nm momentu obrotowego i oferuje do 360% wspomagania pedałowania. Silnik SyncDrive Sport w Liv Embolden E+ obejmuje pięć trybów wspomagania, dziesięć trybów mikrowsparcia i do 350% wspomagania pedałowania przy 80 niutonometrach. Zaktualizowany EnergyPak o pojemności 400 lub 500 Wh jest bezproblemowo zintegrowany z dolną rurą w obu modelach. Dzięki technologii Smart Charger akumulator o pojemności 500 Wh można w pełni naładować w zaledwie 3,5 godziny.
Intrigue E+ ma skok 150/140 mm i sprawdzoną ramę Giant Maestro. Charakterystyczna jest geometria all-mountain trail z płaskim kątem 66,5° główki ramy, stromym kątem 74,5° rury podsiodłowej i 27,5-calowymi kołami. Embolden E+ toczy się również na 27,5-calowych kołach, ale z tyłu zastosowano technologię FlexPoint Premier Single Pivot. Skok sprężyny 130/120 mm powinien zapewnić jeźdźcowi płynne surfowanie po szlakach. Oba nowe rowery Liv od lata będą dostępne w dwóch konfiguracjach i czterech rozmiarach ram.
Schreibe einen Kommentar