Nowości produktowe: Producent premium poszerza gamę produktów o trzy nowe korby Rotor. Cechą szczególną jest Direct Mount System, który powinien wywołać prawdziwą rewolucję, szczególnie w segmencie szosowym. Ale jest też nowy dla innych obszarów użytkowania, takich jak MTB i tor.
Rotor wykorzystuje ten sam, rewolucyjny system modułowy dla wszystkich trzech korb. Zostało to po raz pierwszy użyte w 2017 roku w RHawk i RRaptor. W zależności od modelu poszczególne ramiona korby są dostępne w maksymalnie siedmiu różnych długościach, które można łączyć z różnymi długościami osi i wspornikami dolnymi, dzięki czemu można je dostosować do prawie każdej ramy lub standardu na rynku. Ponadto Rotor oferuje duży wybór wysokiej jakości okrągłych i owalnych tarcz z bezpośrednim mocowaniem.
Nowe korby Rotor do rowerów szosowych Aldhu i Vegast są również zaprojektowane z myślą o nowej konstrukcji tarczy Rotor z bezpośrednim mocowaniem, w której podwójna tarcza wyfrezowana z bloku jest montowana bezpośrednio na osi, aby zaoszczędzić na wadze, a przede wszystkim bez specjalnych narzędzi. Nowość w sektorze drogowym, bo wciąż królują tu pająki. W sektorze MTB nowa korba Kapic Direct Mount oferuje nie tylko niską wagę systemu, ale także niezrównaną sztywność i zmienność, dzięki czemu nie musi chować się za innymi wysokiej klasy korbami.
Aldhu 3D+, Vegast i Kapic — nowy Rotor obraca się w mgnieniu oka
Rotor Cranks Road – Aldhu 3D+
System korbowy Rotor Aldhu 3D+ do rowerów wyścigowych został stworzony razem z korbą Rotor Vegast T i dzieli z nią innowacyjną i modułową konstrukcję. Jednak Aldhu 3D+ był wyjątkowo lekki, a dzięki ramionom korby ważącym zaledwie 182 gramy (przy długości 170 mm i masie systemu z jednoczęściowymi tarczami 50/34 poniżej 600 g) oferuje niezwykle wysoką sztywność. Różnica: Porównywalne systemy korbowe innych producentów klasy premium znacznie przewyższają cenę systemową korby wirnika.
Nawet bez specjalnych narzędzi montaż powinien zająć kilka minut, a wymiana tarcz jest równie łatwa. Dzięki systemowi direct mount, w którym ostrza są montowane bezpośrednio na wale bez pająka, jako narzędzie wystarczy standardowy klucz imbusowy. Możesz wybierać między rewolucyjną kombinacją tarczy w wersji jednoczęściowej (kombinacja tarcz wyfrezowanych z jednego bloku) a pojedynczymi tarczami. Zarówno w wersji okrągłej, jak i z owalnymi pierścieniami Q-Ring firmy Rotor o owalności 12.5%. Alternatywnie można również użyć pająka z bezpośrednim mocowaniem, który umożliwia tradycyjny montaż dwóch tarcz za pomocą śrub do tarczy i jeszcze bardziej rozszerza spektrum.
System bezpośredniego mocowania nowej korby Rotor do rowerów wyścigowych umożliwia po raz pierwszy precyzyjną regulację owalnych tarcz (OCP) w krokach co jeden stopień, a tym samym niezrównane dostosowanie do osobistych wymagań. Dzięki temu rowerzysta może uzyskać możliwie najlepsze przybliżenie wydajności pedałowania. Ramiona korby Aldhu 3D+, wykonane z bardzo wytrzymałego i bardzo lekkiego stopu aluminium 7075, zostały przerobione/wydrążone za pomocą opatentowanego systemu wiercenia Trinity firmy ROTOR i oferują doskonały stosunek sztywności do masy.
Szczegóły Rotor Aldhu 3D+:
Dostępne w siedmiu długościach ramion korby: 150, 155, 160, 165, 170, 172,5 i 175 mm
Współczynnik Q: 148 mm (hamulec szczękowy) / 152 mm (hamulec tarczowy)
Linia łańcucha: 43,5 mm (hamulec szczękowy) / 46 mm (hamulec tarczowy)
Kolor: antracyt/mat
Sugerowana cena detaliczna: 249,99 EUR (ramiona korby)
Rotor Cranks Road - Vegast
System korbowy Rotor Vegast do rowerów wyścigowych został stworzony razem z korbami Aldhu Rotor i dzieli z nimi innowacyjną i modułową konstrukcję. Podczas gdy Aldhu bardzo na wadze
został przycięty, Rotor Vegast wyróżnia się doskonałym stosunkiem ceny do wydajności
i oferuje wszystkie cechy starszego brata, z wyjątkiem dużej różnorodności długości korb Aldhu.
Szczegóły Rotora Vegasta:
Dostępne w klasycznych długościach ramion korby: 170, 172,5 i 175 mm
Współczynnik Q: 148 mm (hamulec szczękowy) / 152 mm (hamulec tarczowy)
Linia łańcucha: 43,5 mm (hamulec szczękowy) / 46 mm (hamulec tarczowy)
Kolor: czarny / mat
Sugerowana cena detaliczna: 124,99 EUR (ramiona korby)
Korby do rotorów MTB – Kapic
System korbowy Rotor Kapic do rowerów górskich XC i maraton został stworzony razem z
dwie korby Gravity firmy Rotor i dzieli z nimi konstrukcję.
Jako obecnie najlżejszy i najsztywniejszy system korbowy w wersji standardowej i doładowanej do rowerów górskich firmy Rotor, Rotor Kapic oferuje najlepsze możliwe,
bezpośrednia zamiana mocy na napęd. Już w sezonie startowym 2018 wielu profesjonalnych jeźdźców przesiadło się na Kapic i było w stanie osiągnąć swoje pierwsze zwycięstwa i miejsca na podium. Montaż trwa kilka minut bez specjalnych narzędzi, a wymiana tarczy jest równie łatwa. Dzięki systemowi bezpośredniego mocowania, w którym ostrza są montowane bezpośrednio na wale bez pająka, jako narzędzie wystarczy zwykły klucz imbusowy. Liczne ostrza w okrągłym kształcie lub z owalnymi pierścieniami Q firmy ROTOR dają wybór do jazdy w każdym terenie.
System bezpośredniego montażu Rotor Kapic umożliwia precyzyjną regulację owalnych tarcz (OCP) w krokach co jeden stopień, a tym samym niezrównane dostosowanie do osobistych wymagań. Dzięki temu rowerzysta może uzyskać najlepsze możliwe podejście do optymalnej wydajności pedałowania. Ramiona korby KAPIC wykonane ze szczególnie sztywnego stopu aluminium 7055 są przerabiane / drążone za pomocą opatentowanego systemu wierceń Trinity firmy Rotor i oferują idealny stosunek sztywności do masy.
Dlatego ta korba Rotor jest również idealna dla rowerzystów XC i maratończyków, którzy chcą lekkiego systemu korbowego bez komplikacji, z niewielkimi pracami konserwacyjnymi i montażowymi oraz możliwością poprawy wydajności pedałowania. Osłony ochronne w siedmiu różnych kolorach umożliwiają dopasowanie kolorystyki do ramy i umożliwiają dalszą personalizację.
Rotor Kapic Szczegóły:
Dostępne długości ramion korby: 165, 170 i 175 mm
Współczynnik Q: 164 mm ze standardową osią 30 mm / 17 mm z osią boost 30 mm
Linia łańcucha: 49,5 mm z osią standardową 30 mm / 52,5 mm z osią boost 30 mm
Kolor: czarny / mat
Sugerowana cena detaliczna: 219,99 EUR (ramiona korby)
Aldhu 3D+ oraz gaźnik są już w magazynie, z wyjątkiem kilku długości ramion korby. Kapic jest w dopływie.
Schreibe einen Kommentar