Nowości produktowe: Często widzieliśmy produkty Praxis Works. Na przykład korby były montowane w rowerach szosowych Specialized. W testowym działaniu części Praxis Works wypadły absolutnie przekonująco i też dobrze wyglądają. Komponenty są teraz dostępne za pośrednictwem nowego dystrybutora; JBS GmbH & Co. KG przejmuje tę pracę w Niemczech i Austrii ze skutkiem natychmiastowym, rozszerzając swoją szeroką ofertę hurtową o kolejną ekskluzywną markę.
Komponenty Praxis Works oznaczają wyrafinowane procesy produkcyjne i innowacyjne technologie. To obiecuje Dave Earle, założyciel marki, który w branży rowerowej nie jest czystą kartą. Jako inżynier pracował dla wielu znanych producentów – od Bontragera po Specialized – i pomagał im tworzyć przełomowe innowacje. W sektorze zawieszenia wielu rowerzystów górskich podziwia go, nie znając jego imienia. Wreszcie, co nie mniej ważne, należy mu przypisać projekt zawieszenia przełącznika Yeti i koncepcję tylnego trójkąta VPP Santa Cruz. Rozległe bogactwo doświadczenia Earle'a i jego niestrudzona siła innowacyjności teraz w pełni wpływają na Praxis Works, co wyraźnie widać w jakości komponentów i ich sprytnych, szczegółowych rozwiązaniach.
Praxis Works koncentruje się głównie na komponentach napędowych, aw szczególności na korbach i zębatkach, które należą do specjalistycznej wiedzy marki. Te ostatnie wytwarzane są w specjalnie opracowanym procesie kucia na zimno, który nie tylko pozwala na tworzenie skomplikowanych kształtów i konstrukcji, ale także ma zapewnić maksymalną trwałość materiału. Praxis Works jest zaangażowana nie tylko w doskonałą jakość, ale także w szczególnie długą żywotność komponentów.
Technologia Praktyka Działa
Zębatki Praxis Works są wykonane z aluminium i twardo anodowane, złożony proces kucia na zimno zapewnia, że komponenty są jednocześnie wyjątkowo odporne i trwałe. Korby z pojedynczą tarczą z przodu są oferowane z tarczami wykorzystującymi tak zwaną technologię falową. Inni producenci polegają głównie na tarczach „wąsko-szerokich”, które chwytają wewnętrzne i zewnętrzne płytki łańcucha na przemian grubymi i cieńszymi zębami. Łańcuch ma mniejszy luz na tarczy, jest prowadzony pewniej i pozostaje na tarczy nawet w trudnym terenie.
Technologia Wave rozwiązuje to zadanie inaczej: zęby są po prostu naprzemiennie przesunięte do wewnątrz i na zewnątrz. Łańcuch prowadzony jest po ostrzu w sposób przypominający falę, co zapewnia jeszcze pewniejszy chwyt w niesprzyjających warunkach, a jednocześnie zapobiega zużyciu elementów. Jeśli obrócisz pierścień łańcucha, możesz zobaczyć zmieniające się pozycje zębów, jak ruch fali. Stąd „technologia fal”. Proste i zarazem genialne. Cel można osiągnąć przy mniejszym nakładzie materialnym. Pozycja łańcucha powinna być taka, aby zewnętrzne ogniwo łańcucha było umieszczone na wewnętrznym zębie tarczy. Polecamy zastosować tylną przerzutkę z amortyzatorem (np. Shimano Shadow+), wtedy całość współpracuje z łańcuchami 10-, 11- i 12-rzędowymi firm Shimano, Sram i KMC.
Technologię Wave zastosowano na przykład w korbie Lyft Carbon MTB. Ten zgrabny mechanizm korbowy z włókna węglowego waży zaledwie 454 g (przy długości 175 mm i zębatce 32). Wydrążone ramiona korby z włókna węglowego są połączone z wałem o średnicy 30 mm. Sama korba jest dobrze przygotowana do najcięższych zastosowań enduro. Właśnie dlatego bliźniaczki Enduro, Caro i Anita Gehring, rozpoczynają w tym roku Enduro World Series ze swoimi zupełnie nowymi korbami Praxis Lyft. W zeszłym roku obaj byli w stanie zająć czwarte i piąte miejsce, więc w 4 roku ich plany są odpowiednio duże, aby zdobyć podium.
Aluminiowa korba szosowa Zayante jest dostarczana bez tarcz falistych. Ramiona korby są wydrążone kute. Linią Zayante Praxis Works udowadnia, że absolutnie high-endowe technologie i umiarkowana cena nie muszą się wykluczać. Aluminiowy mechanizm korbowy ma nie tylko wydrążone, kute ramiona korby, ale jest również wyposażony w szeroko wspierającą oś M30, co oznacza, że nie tylko oferuje doskonałe wartości sztywności, ale także waży zaledwie 712 g (przy długości ramienia korby 172,5 mm i 50 /34 tarcze). Kute na zimno tarcze Buzz są niezwykle odporne i trwałe oraz doskonale do siebie dopasowane dzięki innowacyjnej technologii LevaTime. Profil zębów został zoptymalizowany w taki sposób, aby zarówno kształt, jak i rozmieszczenie poszczególnych zębów tarczy gwarantowały absolutnie perfekcyjną, a przede wszystkim szybką zmianę przełożeń.
Nieważne, jaką korbą jeździsz, nieważne jakim rowerem Skrzypiące i pękające suporty szybko doprowadzają motocyklistę na skraj rozpaczy. Ale Praxis Works nie byłoby Praxis Works, gdyby nie znalazło innowacyjnego rozwiązania również tego problemu. To, co na pierwszy rzut oka wygląda jak prosty adapter do wewnętrznego suportu wciskanego, okazuje się tuleją elastomerową. Elastomer to tworzywo sztuczne, które ma określoną elastyczność. Oprócz wciskania miseczki, środkowa tuleja jest przykręcona do miseczki, co z kolei ściska pomarańczowy pierścień. Ma to prosty, ale dalekosiężny efekt, polegający na dociskaniu łożyska do ramy i jednocześnie kompensowaniu pewnych tolerancji, co kładzie kres irytującym odgłosom pękania.
Oprócz dobrych produktów, Praxis Works myśli również o pułapkach. Kto jeszcze dziś zna wiele norm i może od razu znaleźć odpowiedni suport? Practice Works oferuje pomoc…. Z wyszukiwarką modeli suportu: www.praxiscycles.com/dolne wsporniki/
Wspominaliśmy już o tym na początku: do niedawna nie wiedzielibyśmy, gdzie w obszarze niemieckojęzycznym moglibyśmy zdobyć Praxis Works. Dzięki Praxis Works firma JBS GmbH & Co. KG dodała nową ekskluzywną markę do swojej oferty hurtowej i jest teraz oficjalnym dystrybutorem w Niemczech i Austrii. Od 20 lat JBS zaopatruje wyłącznie wyspecjalizowanych sprzedawców detalicznych w wybrany asortyment ponad 25 marek. Oznacza to, że konsumenci końcowi w krajach niemieckojęzycznych powinni wkrótce znaleźć produkty w różnych sklepach. Wyspecjalizowani detaliści mogą kontaktować się bezpośrednio z JBS.
Schreibe einen Kommentar