Nowości produktowe: Niemiecki producent wirników Citec jest mało znany, zwłaszcza w sektorze profesjonalnym. Niemniej jednak koła „Made in Germany” nie muszą się ukrywać. Nowa seria Citec 8000 Ultra to między innymi najlżejszy na świecie zestaw kołowy z włókna węglowego o wysokości 80 mm, który zapewnia również najlepszą aerodynamikę.
Citec 8000 Ultra – Najlżejszy 80-milimetrowy klinczer na świecie
Prawdziwie przyciągającym wzrok jest nowy zestaw kołowy 8000 Ultra z pełnym systemem karbonowym, który waży tylko 80 gramów przy wysokości obręczy 1495 mm i dlatego jest najlżejszy W pełni karbonowy zestaw kołowy o wysokości 80 mm pod oponę jest światowy. Ze względu na super lekką wagę w stosunku do wysokości obręczy i doskonałą aerodynamikę konstrukcji o wysokim profilu, te zaawansowane technologicznie koła z pełnym karbonem idealnie nadają się do zawodów, a także do jazdy na czas i zawodów triathlonowych. Dzięki zintegrowanym aluminiowym powierzchniom hamowania Citec 8000 Ultra oferuje bardzo dobre właściwości hamowania nawet w mokrych warunkach. Obręcze są zoptymalizowane pod kątem szprych z włókna węglowego i piast z włókna węglowego z wysokim kołnierzem. Ale 80000 Ultra może być używany nie tylko jako kompletny zestaw kół, ponieważ przednie koło może być również używane jako uzupełnienie koła tarczowego w jeździe na czas lub triathlonie. Oprócz Citec 8000 Ultra z obręczą o wysokości 80 mm, dostępne są również modele 8000 Ultra z obręczą o wysokości 63 mm.
Citec 8000 Ultra – szczegóły i ceny
Koło przednie – pełne karbonowe:
Obręcz 80mm 16 szprych / 670 gr / 1519.- Euro
Obręcz 63mm 16 szprych / 640 gr / 1319.- Euro
• Obręcz z kompozytu węglowo-aluminiowego z aluminiowymi powierzchniami hamowania
• 16 szprych z pełnymi ostrzami z włókna węglowego skrzyżowanymi poprzecznie
• Specjalna, płynnie pracująca piasta przednia wykonana z karbonu z uszczelnionymi rowkowymi łożyskami kulkowymi
• Maksymalny rozstaw kołnierzy zapewniający bardzo wysoką sztywność boczną
Tylne koło – pełne karbon:
Obręcz 80mm 21 szprych / 825 gr / 2019.- Euro
Obręcz 63mm 21 szprych / 785 gr / 1719.- Euro
• Obręcz z kompozytu węglowo-aluminiowego z aluminiowymi powierzchniami hamowania
• 21 szprych z pełnymi ostrzami z włókna węglowego skrzyżowanymi poprzecznie
• Specjalna tylna piasta o niskim współczynniku tarcia wykonana z włókna węglowego z uszczelnionymi rowkowymi łożyskami kulkowymi
• Precyzyjny aluminiowy rotor DT 240S dla Shimano 8/9/10/11-rzędowy
• Ten model jest również dostępny z uchwytem na kasetę do Campagnolo 25,00/10-rz. za dopłatą 11 euro
Zestaw kołowy 80mm obręcze: 16 | 21 szprych / 1495 gr / 3499,- Euro
Zestaw kołowy 63mm obręcze: 16 | 21 szprych / 1425 gr / 2999,- Euro
Opona drutowa 8000 CX — szybka
Nowe, zoptymalizowane aerodynamicznie obręcze z kompozytu węglowo-aluminiowego o wysokości profilu 80 mm zapewniają najwyższe wartości w zakresie aerodynamiki. Pomysłowy i sprawdzony system Power Block (wytrzymałe mocowanie piasty do szprychy) oraz opatentowany system obręczy CITEC Concave wraz z systemem szprych ETS umożliwiają uzyskanie bardzo sztywnego poprzecznie i niezwykle lekkiego zestawu kołowego o masie zaledwie 1640 gramów.
Clincher 8000 CX - szczegóły i ceny
Koło przednie – 12 szprych / 735 gr / 989 euro
• 80 mm karbonowo-aluminiowa obręcz kompozytowa z aluminiowymi powierzchniami hamowania
• 12 (16) specjalnych szprych w kolorze czarnym z mocowaniem CITEC Power Block, specjalne aluminiowe nyple wpuszczone w obręcz
• Specjalna, płynnie pracująca piasta przednia w kolorze czarnym z uszczelnionymi rowkowymi łożyskami kulkowymi
• Maksymalny rozstaw kołnierzy zapewniający bardzo wysoką sztywność boczną
Koło tylne – 21 szprych / 905 gr / 1199,- Euro
• 80 mm karbonowo-aluminiowa obręcz kompozytowa z aluminiowymi powierzchniami hamowania
• 21 szprych ze specjalnymi ostrzami w kolorze czarnym z mocowaniem szprych CITEC Power Block, specjalne aluminiowe nyple wpuszczone w obręcz
• Specjalna, płynnie pracująca piasta w kolorze czarnym
• Precyzyjny aluminiowy rotor DT 240S dla Shimano 8/9/10/11-rzędowy
• Bardzo wysoka sztywność boczna dzięki systemowi szprych ETS 14/7
• Ten model jest również dostępny z uchwytem na kasetę do Campagnolo 25,00/10-rz. za dopłatą 11 euro
Zestaw kołowy - szprychy 12/21 / 1640 gr / 2149,- Euro
Zestaw kołowy – szprychy 16/21 / 1650 gr / 2149,- Euro
Citec 8000CX/63
Citec 8000 CX/63 jest wyposażony w profil obręczy z kompozytu węglowo-aluminiowego o wysokości 63 mm. Zapewnia to nie tylko bardzo dobrą aerodynamikę, ale także dzięki zintegrowanemu systemowi wklęsłości wraz z ETS System szprych ekstremalnie sztywny poprzecznie zestaw kół o bardzo lekkiej masie zestawu wynoszącej zaledwie 1580 g. Dzięki niższej wysokości obręczy w porównaniu do kół 80 mm, koła o wysokości 63 mm zapewniają bardzo dobre prowadzenie nawet w trudnych warunkach wietrznych. Toczone aluminiowe boki hamulca zapewniają doskonałe właściwości hamowania.
Citec 8000 CX/63 – szczegóły i ceny
Koło przednie – 12 szprych / 695 gr / 889 euro
• 63 mm karbonowo-aluminiowa obręcz kompozytowa z aluminiowymi powierzchniami hamowania
• 12 (16) specjalnych szprych w kolorze czarnym z mocowaniem CITEC Power Block, specjalne aluminiowe nyple wpuszczone w obręcz
• Specjalna, płynnie pracująca piasta przednia w kolorze czarnym z uszczelnionymi rowkowymi łożyskami kulkowymi
• Maksymalny rozstaw kołnierzy zapewniający bardzo wysoką sztywność boczną
Koło tylne – 21 szprych / 885 gr / 1099,- Euro
• 63 mm karbonowo-aluminiowa obręcz kompozytowa z aluminiowymi powierzchniami hamowania
• 21 szprych ze specjalnymi ostrzami w kolorze czarnym z mocowaniem szprych CITEC Power Block, specjalne aluminiowe nyple wpuszczone w obręcz
• Specjalna, płynnie pracująca piasta w kolorze czarnym
• Precyzyjny aluminiowy rotor DT 240S dla Shimano 8/9/10/11-rzędowy
• Bardzo wysoka sztywność boczna dzięki systemowi szprych ETS 14/7
• Ten model jest również dostępny z uchwytem na kasetę do Campagnolo 25,00/10-rz. za dopłatą 11 euro
Zestaw kołowy – szprychy 12/21 / 1580 gr / 1949,- Euro
Zestaw kołowy – szprychy 16/21 / 1590 gr / 1949,- Euro
Opona drutowa Citec 8000 CX/53 – podatna na wiatr była wczoraj
Dla tych, którzy chcą zestawu kołowego, który nie jest podatny na wiatr, Citec oferuje nowy 8000CX/53 z kompozytowym profilem obręczy 53 mm z włókna węglowego i aluminium. Zapewnia to nie tylko dobrą aerodynamikę, ale także zintegrowany system wklęsły wraz z systemem szprych ETS dla ekstremalnie sztywnego poprzecznie zestawu kołowego o bardzo lekkiej masie 1530 g. Aluminiowe boki hamulca są również stosowane w zestawie kołowym o wysokości 53 mm.
Opona drutowa Citec 8000 CX/53 – szczegóły i ceny
Koło przednie – 12 szprych / 670 gr / 839 euro
• 53 mm karbonowo-aluminiowa obręcz kompozytowa z aluminiowymi powierzchniami hamowania
• 12 (16) szprych ze specjalnymi ostrzami w kolorze czarnym z mocowaniem szprych CITEC Power Block, specjalne aluminiowe nyple wpuszczone w obręcz
• Specjalna, płynnie pracująca piasta w kolorze czarnym z uszczelnionymi rowkowymi łożyskami kulkowymi
• Maksymalny rozstaw kołnierzy zapewniający bardzo wysoką sztywność boczną
Koło tylne – 21 szprych / 860 gr / 1049,- Euro
• 53 mm karbonowo-aluminiowa obręcz kompozytowa z aluminiowymi powierzchniami hamowania
• 21 szprych ze specjalnymi ostrzami w kolorze czarnym z mocowaniem szprych CITEC Power Block, specjalne aluminiowe nyple wpuszczone w obręcz
• Specjalna, płynnie pracująca piasta z korpusem w kolorze czarnym
• Precyzyjny aluminiowy rotor DT 240S dla Shimano 8/9/10/11-rzędowy
• Bardzo wysoka sztywność boczna dzięki systemowi szprych ETS 14/7
• Ten model jest również dostępny z uchwytem na kasetę do Campagnolo 25,00/10-rz. za dopłatą 11 euro
Zestaw kołowy – szprychy 12/21 / 1530 gr / 1849,- Euro
Zestaw kołowy – szprychy 16/21 / 1540 gr / 1849,- Euro
Citec 6000 CX – wszechstronny
Citec 6000 CX to najlepszy, wszechstronny system kołowy, który oprócz pierwszorzędnej aerodynamiki jest wyjątkowo wytrzymały i super lekki. Innowacyjna obręcz z kompozytu węglowo-aluminiowego o wysokości 47 mm ma specjalny profil aerodynamiczny i zapewnia kołom wysoką sztywność przy niskiej masie i niskim momencie bezwładności. Toczone aluminiowe boki boczne gwarantują maksymalną trwałość i bezpieczne hamowanie. 14 ostrych szprych w przednim kole i 21 ostrych szprych w tylnym kole zapewnia aerodynamikę, której nie można przewyższyć ze względu na zredukowane tworzenie się wirów powietrza i zredukowanie powierzchni końców szprych prawie do zera. Dzięki tulei Citec Power Block mocowanie szprych do piasty gwarantuje wysoką sprężystość i trwałość oraz wysoką koncentryczność.
Clincher Citec 6000 CX – szczegóły i ceny
Koło przednie - 14 szprych / 630 gr / 689,00 euro
• Zoptymalizowana aerodynamicznie, bardzo sztywna obręcz z włókna węglowego o wysokości 50 mm do opon pod szytkę
• Aluminiowe powierzchnie hamowania, płynnie połączone z karbonową obręczą
• 12 specjalnych szprych w kolorze czarnym z mocowaniem gniazda CITEC Power Block, specjalne aluminiowe nyple wpuszczone w obręcz
• Specjalna płynnie pracująca piasta z trzyczęściowym korpusem piasty w kolorze czarno-srebrnym z uszczelnionymi rowkowymi łożyskami kulkowymi
• Maksymalny rozstaw kołnierzy zapewniający bardzo wysoką sztywność boczną
Koło tylne - 21 szprych / 830 g / 949,00 euro
• Zoptymalizowana aerodynamicznie, bardzo sztywna obręcz z włókna węglowego o wysokości 50 mm do opon pod szytkę
• Aluminiowe powierzchnie hamowania, płynnie połączone z karbonową obręczą
• 16 szprych ze specjalnymi ostrzami, po przeciwnej stronie zębatki o zmniejszonym przekroju w kolorze czarnym z mocowaniem na gniazdo CITEC Power Block, specjalne aluminiowe nyple wpuszczone w obręcz
• Specjalna płynnie działająca piasta z dwuczęściowym korpusem piasty w kolorze czarno-srebrnym z aerodynamicznie zoptymalizowanym kołnierzem Hyper Size
• Precyzyjny aluminiowy rotor DT 240S dla Shimano 8/9/10/11-rzędowy
• Bardzo wysoka sztywność boczna
• Te modele są również dostępne z uchwytem kasety Campagnolo 25,00/10-rzędowej za dodatkową opłatą 11 euro
Citec 3000 S Aero CARBON – Specjalista od wspinaczki
Opływowe obręcze o wysokości 31 mm są wykonane ze specjalnie opracowanego systemu kompozytów aluminiowo-węglowych. Oznacza to, że 3000 S aero CARBON ma jeszcze lepszą aerodynamikę niż 3000 S aero. Dzięki doskonałej skuteczności hamowania i ogromnej stabilności przy bardzo niskiej wadze, Citec 3000 S Aero Carbon oferuje naprawdę topowy zestaw kołowy do treningów i zawodów.
Citec 3000 S Aero CARBON – szczegóły i ceny
Koło przednie – 14 szprych / 610 g / 519,00 euro
• Obręcz z kompozytu węglowo-aluminiowego o głębokości 31 mm do opon typu Clincher w kolorze czarnym z obrobionymi ścianami bocznymi
• 14 specjalnych szprych w kolorze czarnym z mocowaniem nasadowym CITEC Power Block
• Specjalna, płynnie pracująca piasta w kolorze czarnym z uszczelnionymi rowkowymi łożyskami kulkowymi
• Maksymalny rozstaw kołnierzy zapewniający bardzo wysoką sztywność boczną
Tylne koło – 21 szprych / 780 gr / 769,00 euro
• Obręcz z kompozytu węglowo-aluminiowego o głębokości 31 mm do opon typu Clincher w kolorze czarnym z obrobionymi ścianami bocznymi
• 21 specjalnych szprych w kolorze czarnym z mocowaniem nasadowym CITEC Power Block
• ETS Płynnie działająca piasta w kolorze czarnym
• Precyzyjny aluminiowy rotor DT 240S dla Shimano 8/9/10/11-rzędowy
• Bardzo wysoka sztywność boczna
• Ten model jest również dostępny z uchwytem na kasetę do Campagnolo 25,00/9/10-rz. za dopłatą 11 euro
Schreibe einen Kommentar