Rynek: Pod koniec sezonu wyścigów przełajowych DT Swiss przedstawia zestawy kół CRC 1100 Spline T i CRC 1400 Spline. Dzięki nowym modelom karbonowym szwajcarska firma uzupełnia kategorię cross-road. Koła CRC 1100 Spline T i CRC 1400 Spline były testowane w zawodach przez cały sezon - z udowodnionym sukcesem!
Niektóre rzeczy po prostu trwają trochę dłużej. Bez wątpienia prezentacja dwóch nowych karbonowych kół DT Swiss CRC 1100 Spline T i CRC 1400 Spline odbyła się dość późno, ale „przeprosiny” za to są naprawdę imponujące. Przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży nowe modele karbonowe były testowane w najcięższych warunkach na zawodach przez cały sezon przełajowy. Zwieńczeniem misji było zdobycie przez Eli Iserbyta i Michaela Vanthourenhout złotego i srebrnego medalu na Mistrzostwach Świata CX w Valkenburgu. Tak więc premiera rynkowa może nadejść! Dzięki kołom z włókna węglowego DT Swiss uzupełnia kategorię cross-road na szczycie. Do tej pory obejmowały one podstawowy model C 1800 Spline i CR 1600 Spline, który jest o jeden poziom wyższy.
CRC 1400 Spline został zaprojektowany jako zestaw kołowy do wszystkich wyzwań. Oprócz zastosowania w przełajach, model karbonowy nadaje się również do użytku na szutrze. W tym kontekście producent podkreśla niezawodność i wybitne osiągi w trudnym terenie z dala od asfaltu. Koło z karbonową obręczą przystosowaną do zastosowania bezdętkowego i piastą 240s zostało zoptymalizowane pod kątem szerokich opon bezdętkowych. Wewnętrzna szerokość obręczy wynosi 22 milimetry, a zewnętrzna szerokość 28 milimetrów przy wysokości obręczy 24 milimetry. Według DT Swiss przednie koło waży 622 gramy, tylne koło 767 gramów. Masa systemu jest ograniczona do maksymalnie 120 kilogramów. Zestaw kołowy DT Swiss CRC 1400 Spline jest dostępny w cenie 1978 euro.
Topowym modelem w kategorii Cross Road jest koło karbonowe DT Swiss CRC 1100 Spline T. Model powstał z myślą o ambitnych kierowcach CX, którzy wymagają maksymalnych osiągów na torze wyścigowym. Karbonowa obręcz szytkowa do przełajów ma wymiary 26 x 38 mm (szerokość x wysokość). Środek wirnika stanowi piasta Spline 240s z łożyskami ceramicznymi SINC. Przy wadze 589 gramów (przód) i 733 gramów (tył) koła są również bardzo lekkie. Podobnie jak w przypadku CRC 1400 Spline, maksymalna waga systemu wynosi 120 kilogramów. Jeśli chcesz nazwać ten wspaniały zestaw kołowy CX swoim własnym, musisz sięgnąć głęboko do kieszeni: cena za parę to 2408 euro. To oznacza dużo oszczędności!
Schreibe einen Kommentar