Rynek widma/rowerów: W tym roku Niemiecka Rada ds. Wzornictwa ponownie organizuje Konkurs Marki Rowerów, honorując produkty wyróżniające się unikalnym designem i konsekwentnym zarządzaniem marką. Konkurs oferuje zatem firmom ekskluzywną międzynarodową platformę do popisywania się i zwracania na siebie uwagi.
Skończyły się czasy, kiedy wszystko w branży rowerowej kręciło się wokół klasycznych jednośladów: konsumenci od dawna mieli dostęp do rozbudowanych sieci doświadczeń marek, a branża rowerowa już dawno została wyraźnie zdefiniowana i wyróżniona marką i designem. Wystarczający powód, aby poświęcić jej osobną nagrodę: Niemiecka Rada ds. Wzornictwa ogłasza konkurs marek rowerowych wyjątkowy projekt produktu i komunikacji w branży i oferuje firmom unikalną międzynarodową platformę do prezentacji i pozycjonowania się w mediach i w sposób publiczny.
Nagroda skierowana jest do firm z branży rowerowej – oraz ich partnerów z branży zaopatrzeniowej, projektowej i komunikacyjnej. Dzięki nieograniczonemu wykorzystaniu etykiety zwycięzcy, szytym na miarę konceptom medialnym zwycięzców oraz skutecznym kampaniom medialnym i marketingowym, zapewnia uwagę: nagrodzonym firmom - i całej branży.
Konkurs Marki Rowerowej 2018 – Zarejestruj się już teraz
Konkurs Marki Rowerowej 2018 po raz kolejny poszukuje najlepszych rozwiązań markowych i projektowych w branży rowerowej. Zgłoszenia do międzynarodowego konkursu marki i projektu Niemieckiej Rady Wzornictwa można nadsyłać do 09 maja 2018 r.
Po grubych rowerach i pedelekach, na rynku rowerowym przyspieszają obecnie rowery miejskie, przełajowe i szutrowe, co pokazuje przede wszystkim jedno: wynalezienie roweru na nowo jest znacznie lepsze, niż się to mówi. Nowe typy rowerów, akcesoriów i gadżetów cyfrowych zapewniają szybkie innowacje i coraz większe powiązania wokół urządzenia sportowo-transportowego, które już dawno stało się przedmiotem stylu życia. Każdy, kto chce przetrwać na tym dynamicznym rynku, definiuje siebie poprzez markę i design. Dlatego też umiejętne zarządzanie marką i komunikacja są głównym tematem międzynarodowego konkursu marek rowerowych organizowanego przez Niemiecką Radę ds. Wzornictwa. W konkursie mogą wziąć udział wszystkie firmy z branży rowerowej, a także ich partnerzy z branży dostawców, projektowania i komunikacji marki. O przyznaniu nagrody w Konkursie Marki Rowerowej decyduje niezależne, eksperckie jury. Tworzą ją przedstawiciele mediów, designu i komunikacji marki. Oprócz nagród w 18 kategoriach przyznanych zostanie pięć nagród specjalnych: „Innowacja Roku”, „Zespół Roku”, „Marka Roku” oraz „Agencja Roku”. Jako nagroda honorowa, jury przyznaje tytuł „Brand Manager of the Year” osobie, która szczególnie wyróżnia się na rzecz swojej firmy.
Konkurs Marki Rowerowej 2018 – Jury
Przewodniczący jury: Lutz Dietzold Dyrektor zarządzający, Niemiecka Rada ds. Wzornictwa
Andreas Haug Założyciel firmy Phoenix Design GmbH + Co. KG
Kai Hundertmarck Kierownik sprzedaży, Storck Bicycle GmbH
Hannes Neupert Dyrektor zarządzający, MD ExtraEnergy Service GmbH & Co. KG
Ulrike Saade, dyrektor zarządzająca Vetokonzept Sasse GmbH, Berlin
Peter Zizka Założyciel firmy Heine/Lenz/Zizka Projects GmbH
Niemiecka Rada ds. Wzornictwa jest jednym z wiodących na świecie centrów kompetencyjnych w zakresie komunikacji i transferu wiedzy w dziedzinie projektowania. W jego kręgu darczyńców znajduje się obecnie ponad 290 firm. Niemiecka Rada Wzornictwa powstała w 1953 roku z inicjatywy niemieckiego Bundestagu w celu wzmocnienia kompetencji projektowych niemieckiej gospodarki. Jego różnorodne działania mają jeden cel: komunikowanie zrównoważonego wzrostu wartości marki poprzez strategiczne wykorzystanie designu.
Rejestracja jest nadal możliwa on-line do 09 maja 2018 r. o godz konkurs-marki-rowerowej.de
Schreibe einen Kommentar