Nowości produktowe: Swobodny i minimalistyczny – tak prezentuje się nowy streetwear i fanwear od YT Industries. Szerokie portfolio softgoods obejmuje bluzy z kapturem, t-shirty, czapki i torby sportowe. Dzięki nietuzinkowym nadrukom nowe elementy garderoby powinny przypaść do gustu nie tylko rowerzystom górskim!
YT Industries rozszerza istniejącą ofertę o nową, atrakcyjną odzież uliczną i fanowską w sam raz na jesień. Kuźnia rowerowa, założona przez Markusa Flossmanna w 2008 roku, ma podwójny hit, jeśli chodzi o ubrania: oprócz nowej edycji YT Mob Wear pojawiła się nowa odzież uliczna z fajnymi nadrukami. Dzięki bluzie z kapturem Skull i koszulce Bandit, YT ma dwa nowe produkty specjalnie dla pań. Ceny poszczególnych bluz to 59,00 euro, koszulki kosztują 24,90 euro, podobnie jak czapki. Torba YT Gymbag jest dostępna za 9,90 euro. Nowe pozycje są już dostępne w sklepie internetowym YT Industries.
Niezwykle swobodna: nowa odzież uliczna i odzież dla fanów z YT
Schreibe einen Kommentar