Test: Tymczasem w okularach rowerowych nie ma niczego, co by jeszcze nie istniało: lustrzane, polaryzacyjne, samościemniające się. Jednak Oakley przenosi wszystko na nowy poziom i oferuje soczewkę sportową z Prizm-Road. Podczas pierwszej jazdy próbnej, a raczej pierwszego założenia, byliśmy zachwyceni.
Oakley EVZero Stride Prizm Road - Soczewki
Patrząc po raz pierwszy przez obiektyw Prizm, różnica między „rzeczywistym środowiskiem” a widokiem w okularach jest taka, jak między HD+ a pikselową czarno-białą telewizją – powiedziane przesadnie. Specjalnie opracowany odcień intensyfikuje niektóre kolory, tworząc bardzo kontrastowy obraz i ułatwiając dostrzeganie szczegółów. W szczególności dziury lub wyboje można bardzo dobrze rozpoznać. Nawet przy zmianach światła i cienia szkło jest absolutnie przekonujące i zapewnia mniej stresu dla oczu. Pole widzenia jest niezrównane dzięki bezramkowej ramie. Masz wyraźny widok we wszystkich kierunkach i nie jesteś ograniczony. Szkło ma dodatkową powłokę, dzięki czemu woda i brud po prostu spływają. Tutaj również masz problem z otwartą oprawką, ponieważ łatwiej jest dostać się wody lub brudu od spodu do oczu lub przynajmniej pod okulary.
Buty szosowe Oakley EVZero Stride Prizm
Rama odgrywa ważną rolę w dopasowaniu. W przypadku tych okularów nie ma jednak prawdziwej oprawki. Całe gogle to tak naprawdę tylko szkło i zauszniki oraz noski, co sprawia, że Oakley jest niesamowicie lekki, przez co początkowo ma się wrażenie, że mógłby odlecieć przy każdym podmuchu wiatru lub każdym najmniejszym wstrząsie. Ale ponieważ tak się oczywiście nie dzieje, przyzwyczajasz się do tego dość szybko. Nie ma punktów nacisku, chociaż okulary naturalnie zapewniają optymalne wsparcie pomimo swojej niskiej wagi. Materiały łączą trwałość i wygodę z amortyzacją uderzeniową zaprojektowaną z myślą o sporcie.
Oakley EVZero Stride Prizm Road — opakowanie i akcesoria
EVZero Stride ma klasyczne opakowanie Oakley. Ponadto jest standardowy czarny twardy futerał ze znakiem O, wszystko jest bardzo proste pod względem wzornictwa, jakie znasz. Nie ma wymiennego obiektywu, ponieważ nie ma możliwości wymiany konstrukcji oprawki. Jednak ten doskonały obiektyw jest właściwym wyborem dla rowerzystów szosowych w 99,9% przypadków i wcale nie trzeba go wymieniać. Do tego fajny woreczek/ściereczka do czyszczenia Oakley i zapasowy nos, który swoją drogą jest jedyną wymienną rzeczą w goglach.
Schreibe einen Kommentar