Ortlieb przynosi wiele nowości na rok 2018. Najważniejsze nowości to stylowe, nowe torby do pakowania rowerów, bezpłatne torby rowerowe bez PCW i aluminiowy stojak 3.
Specjalista od wodoodpornych sakw i plecaków rowerowych obchodzi w 2017 roku swoje 35-lecie. Nie ma powodu, aby firma z Heilsbronn miała spocząć na laurach. I tak, wraz z pięcioma nowymi modelami linii bikepacking, linią toreb rowerowych bez PCW Free, ekscytujące produkty są na horyzoncie na przyszły rok, które, zazwyczaj Ortlieb, nadal pochodzą z niemieckiej produkcji. Tylny bagażnik jest również produkowany w formie Rack 3; Nowością są również plecaki i torby do użytku w środowisku miejskim.
Przeżyj przygodę: pięć nowych modeli do bikepackingu
Firma z Heilsbronn we Frankonii poszerza swoją linię bikepackingową o pięć nowych modeli toreb na rok 2018. Ortlieb kieruje je do szutrowców i pasjonatów kolarstwa górskiego, którzy lubią wyruszać na intensywne, wielodniowe przygody i muszą nosić na swoich rowerach odpowiedni sprzęt. Wspólne cechy obejmują wodoodporną konstrukcję w subtelnym kolorze antracytowo-pomarańczowym oraz brak mniej przyjaznego dla środowiska PCW w powłoce toreb. Ponadto cztery z pięciu nowych modeli mają odblaski, które poprawiają widoczność i bezpieczeństwo o zmierzchu iw ciemności.
Sakwy Lowrider z linii bikepackingowej: Gravel Pack
Nowa para toreb bikepackingowych dla lowriderów z widelcem nazywa się Gravel-Pack, ma pojemność 25 litrów i kosztuje 120 euro. Lekka, ale solidna konstrukcja charakteryzuje sakwy, które można szybko przymocować do większości lowriderów za pomocą szybkiego mocowania Quick-Lock 2.1.
Siodełko, kierownica, rama i mini torby poszerzają linię bikepackingu
Mocowana do sztycy i siodełka za pomocą solidnych pasków, kompaktowa, smukła wizualnie torba podsiodłowa Seat-Pack M oferuje pojemność 130 l. Specjalista od sakw podaje cenę zestawu Seat-Pack M na 100 euro. Mocne zapięcie na rzep i stabilizujące wzmocnienie wewnętrzne powinny utrzymać torbę bezpiecznie na miejscu nawet w prawdziwym terenie. Paski kompresyjne i zawór spustowy powietrza pomagają skompresować sakwę po załadowaniu. Dzięki niewielkiej przestrzeni montażowej torbę można zamontować również na małych rozmiarach ram lub rowerach ze sztycą regulowaną. Torba na kierownicę Handelbar-Pack S (100 EUR), przeznaczona do kierownic wyścigowych, takich jak te, które można znaleźć w rowerach crossowych i szutrowych, jest mocowana do kierownicy za pomocą pasków z zapięciami na rzepy i przekładkami, oferując poszukiwaczowi przygód dziewięć litrów pojemności. Idealnie nadaje się np. do przewożenia śpiworów i podkładek do spania. Zapięcia na rzepy mocują również torbę na ramę Frame-Pack Toptube (82 €) do górnej rury. Wodoodporna kieszeń na suwak zapewnia cztery litry miejsca do przechowywania; powinien zapewniać suchość bagażu nawet podczas przekraczania rzek. Idealne obciążenie torby na ramę obejmuje narzędzia, maszty namiotowe lub prowiant. Linia bikepacking uzupełnia 50-gramowy lekki kokpit za XNUMX €: dzięki wewnętrznemu wzmocnieniu mini torba, która zachowuje swój kształt, zapewniając szybki dostęp do telefonu komórkowego lub mini prowiantu podczas jazdy.
Ekologiczna, wolna od PCW linia Free firmy Ortlieb
Jazda na rowerze jest przyjazna dla środowiska, dobra dla ludzi i środowiska. Jednak niekoniecznie dotyczy to produkcji rowerów i akcesoriów. Dobrze widzieć, że producenci tacy jak Ortlieb z jednej strony nieustannie dążą do bardziej przyjaznej dla środowiska metody produkcji, az drugiej starają się, aby stosowane materiały były bardziej zrównoważone. Deweloperzy dążą do 2025% odpadów materiałowych w produkcji i produktów w 0% nadających się do recyklingu lub nawet biodegradacji do 100 roku.
Aktualnym przykładem działań na rzecz zrównoważonego rozwoju i nowością na rok 2018 jest linia sakw Free do rowerów trekkingowych i turystycznych, zaprojektowana w efektownej miętowej zieleni (kolor: Lagoon), czerni lub starfruit (jasnozielony). Do dwóch tylnych toreb na zakupy „Back-Roller-Free” (130 euro za parę) dołącza duet lowrider „Sport-Roller Free” (110 euro za parę) do widelca lowrider, przestronny, wszechstronny 31-litrowy - Wszystkie -okrągła torba „Rack-Pack Free” (85 €) i torba na kierownicę „Ultimate 6 M Free” (80 €). Wygląd plandeki wodoodpornych modeli można nazwać klasycznym i ponadczasowym.
We wszystkich czterech produktach Ortlieb całkowicie rezygnuje z PCW, który jest trudny do recyklingu - stąd nazwa nowej linii toreb rowerowych „Free”. Wodoodporne tylne torby na zakupy Back Roller Free oparte są na udanym modelu Ortlieb Back-Roller Classic i dzięki wytrzymałemu materiałowi poliestrowemu są zaprojektowane tak, aby bez przeszkód wytrzymać wiele lat intensywnego użytkowania. Dobrze znane, łatwe w użyciu zamknięcie rolowane chroni ładunek przed wpływami środowiska. Para Back-Roller-Free łączy praktyczne szczegóły, takie jak system mocowania Quick-Lock 2.1 do szybkiego i łatwego mocowania toreb do bagażnika z modelami Sport-Roller-Free dla lowriderów na widelcu. Alternatywnie, Sport-Roller Free może być używany nawet na rowerach dziecięcych dzięki swojej kompaktowej konstrukcji. Ochrona przed ścieraniem przeciwdziała otarciom i uszkodzeniom po wewnętrznej stronie Sport-Roller Free.
Woda i kurz powinny być trzymane z dala od wnętrza przestronnej tylnej torby Rack-Pack-Free dzięki wodoodpornemu materiałowi i podłużnemu rolowanemu zamknięciu. Przestronna torba o pojemności 31 litrów mieści się na bagażniku i jest bezpiecznie przymocowana do tylnych toreb na zakupy à la Back-Roller Free za pomocą pasków napinających i sprzączek. Góra: rolowane zamknięcie umożliwia łatwe dopasowanie do ładunku. Wreszcie, torba na kierownicę Ultimate 6 M Free jest oparta na popularnym Ultimate 6 Classic, ma imponującą pojemność siedmiu litrów i jest dostarczana z opcjonalnym zestawem montażowym do rowerów elektrycznych. Ten ostatni umożliwia zamocowanie kierownicy bez konieczności przesuwania wyświetlacza roweru elektrycznego.
Ortlieb debiutuje swoim pierwszym tylnym bagażnikiem Rack 3
Wykonany z wytrzymałego aluminium, nowy bagażnik Race 3 umożliwia bezpośrednie mocowanie wszystkich sakw Ortlieb, które umożliwiają mocowanie sakw bezpośrednio po obu stronach bagażnika za pomocą trzech zintegrowanych elementów montażowych. Alternatywnie, jeździec może zdemontować te punkty mocowania i w ten sposób używać sakw z systemami Quick-Lock 1, 2 i 2.1. Rack 26, który jest kompatybilny z kołami 28" i 3", kosztuje 80 euro.
Schreibe einen Kommentar