Nowości produktowe / Eurobike 2017: Na stoisku angielskiej firmy Hope na targach Eurobike 2017 niepozorny wyświetlacz na krawędzi przyciągał wiele ciekawskich spojrzeń. Można było zobaczyć tutaj dwa ekscytujące nowe prototypy. Nowy 6-tłokowy hamulec Hope Tech3 V6 Ti i nowa korba szosowa Hope RX.
Hope Tech3 V6 Ti: Powrót 6-tłokowego hamulca?
Siły hamowania nigdy dość - prawda? Prawdopodobnie tak też pomyślała Hope, a obecnie opracowują nowy hamulec z aż sześcioma tłokami na zacisk. Niektórym to z pewnością przywróci wspomnienia – Anglicy poszli w tym kierunku nie pierwszy raz, az Mono 6 Ti mieli jakiś czas temu nawet taki hamulec w swoim zasięgu.
Jak wyjaśnia Robin Warne z Hope, hamulec widziany w Eurobike jest obecnie wciąż w fazie wczesnego prototypu. Zasadniczo po prostu połączyłeś dobrze znane siodło Mono6 z obecnym koderem Tech3 i teraz eksperymentujesz ze współczynnikami dźwigni i innymi modyfikacjami. Ostatecznie hamulec szeregowy powinien nadawać się nawet do łączenia z tarczami 223 mm, a tym samym oferować wyjątkową odporność na blaknięcie. Obszar operacyjny? Grawitacja i E-MTB. Zwłaszcza te ostatnie wymagają mocnych hamulców ze względu na znaczny dodatkowy ciężar.
Kiedy hamulec pojawi się na rynku? Jak to często bywa w przypadku Hope, odpowiedź brzmi „kiedy to się skończy” – to znaczy, kiedy jesteś naprawdę w 100% zadowolony z występu. Biorąc pod uwagę wczesny etap rozwoju, rok 2018 jest raczej mało prawdopodobny.
Hope RX: Nowe korby do rowerów szosowych i przełajowych
Od jednego prototypu do drugiego, nawet jeśli należy on do zupełnie innej kategorii. Po raz pierwszy na targach zaprezentowano nową korbę do rowerów wyścigowych i przełajowych. Dwa lata temu angielska firma zaprezentowała swoją pierwszą korbę, która jest przeznaczona przede wszystkim do użytku od MTB do Enduro. Nowy Hope RX prawdopodobnie odziedziczy niektóre cechy wzorca do naśladowania MTB, w tym oś 30 mm i typowe dla Hope, nieodparte detale frezowania.
Jednak dzięki wydrążonym kutym ramionom korby można znacznie zmniejszyć wagę. Jednak w związku z trwającym rozwojem, nie chcieli nam powiedzieć, gdzie ostatecznie się tu znajdziesz. Niemniej jednak: jesteśmy bardzo podekscytowani i mamy nadzieję, że już w przyszłym roku dostaniemy model produkcyjny.
Schreibe einen Kommentar