Rynek: Północnoniemiecki gigant jednośladów Kalkhoff zaprezentował w tych dniach swoje nowości na rok 2018. Wśród nich są oczywiście rowery elektryczne Kalkhoff 2018, w których jest nie tylko wiele ekscytujących modeli, ale także kilka interesujących innowacji technicznych. Przyjrzeliśmy się najciekawszym obiektom na miejscu.
Kalkhoff E-Bikes 2018: Duży wybór, przejrzysta struktura
Jest to problem, z którym boryka się wielu producentów: chcesz zaoferować kupującym jak najszerszy wybór, różnorodność jest atutem, a jeśli zaoferujesz odpowiedni rower większej liczbie klientów, uszczęśliwisz więcej osób. Tym trudniej jednak nadążyć za rosnącą liczbą modeli i wariantów wyposażenia. Nigdy wcześniej nie było tak dużego wyboru e-rowerów w Kalkhoff jak w 2018 roku – w samym tylko modelu Endavour dostępnych jest ponad 60 wariantów. Aby jednak mimo wszystkich opcji nie stracić z oczu tego, co najważniejsze, postanowiono przeprowadzić fundamentalną restrukturyzację obejmującą wszystkie warianty modeli.
Zostały już tylko trzy warianty wyposażenia: Move (podstawowy), Excite (klasa średnia) i Advance (model topowy) - więc od razu wiesz, jak sklasyfikować dany rower. Poprzednia litera odnosi się do używanego dysku; B jak Bosch, I jak Impulse itp. Wszystkie rowery elektryczne Kalkhoff 2018 mają akumulator zintegrowany z dolną rurą.
Mamy już pewne plany na przyszłość: chcemy oferować wszystkie rowery jako e-rowery i wersje niezmotoryzowane do roku modelowego 2020 i zapewnić jeszcze większą przejrzystość portfolio.
Rowery elektryczne Kalkhoff 2018: dłuższe okresy gwarancji
Tematem, który staje się coraz bardziej interesujący, zwłaszcza w przypadku e-rowerów i sektora leasingowego, jest gwarancja producenta. W przeciwieństwie do ustawowej dwuletniej gwarancji, jest ona udzielana dobrowolnie przez producenta i dlatego od czasu do czasu znacznie się różni. Kalkhoff oferuje teraz pełną dziesięcioletnią gwarancję na ramę i wszystkie własne mocowania. Być może nawet bardziej niezwykłe: masz trzy lata na własnym napędzie Impulse – wliczając akumulator!
Najważniejsze e-rowery z Kalkhoff 2018
Wysiłek Kalkhoffa
Nowy Endeavour to indywidualna, wszechstronna platforma ramy dla rozsądnego roweru elektrycznego na co dzień, który z pełnym wyposażeniem i eleganckim, prostym designem powinien dobrze wyglądać zarówno jako poważny rower do dojazdów do pracy, jak i jako weekendowy rower turystyczny. Największą zaletą Endavour jest jednak wysoki poziom indywidualizacji: nowy wszechstronny pojazd jest dostępny z trzema napędami, trzema wariantami wyposażenia, trzema kształtami ramy i różnymi kolorami - w sumie 62 (!) warianty modeli.
Trzy warianty napędu, łącznie ponad 60 modeli
Jeśli chodzi o napęd, masz do wyboru popularny i sprawdzony napęd Bosch Performance CX, wewnętrzny silnik Impulse Evo RS lub silnik piasty Neodrives Z20. Cechą wspólną wszystkich wariantów jest akumulator zintegrowany z dolną rurą. W Bosch oczywiście polegają na nowo wprowadzonym PowerTube 500 o pojemności 500 Wh, Impulse Evo RS i Neodrives Z20 są zasilane akumulatorem 3Tron o pojemności do 540 Wh.
Możliwości jest równie wiele, jeśli chodzi o kształt ramy: oprócz klasycznej ramy w kształcie rombu i ramy trapezowej z niskim przekrokiem, Kalkhoff Endavor będzie również dostępny jako rama przejściowa w wersji stylowy kształt fali.
Ceny zaczynają się od 2.499 euro za niedrogi sprzęt Move z akumulatorem 418 Wh i sięgają 3.599 euro za topowy model z 11 biegami i dużymi akumulatorami o pojemności co najmniej 500 Wh.
Kuszenie Kalkhoffa
Rowery elektryczne Kalkhoff 2018 witają sportowego nowicjusza z Entice. Uniwersalny e-rower, który będzie dostępny tylko z silnikiem Bosch Performance i Performance CX oraz minimalistycznym wyświetlaczem Purion, plasuje się gdzieś pomiędzy crossem, rowerem górskim i miejskim. Dzięki grubym oponom i amortyzowanemu widelcowi nawet dłuższe wycieczki po leśnych i szutrowych ścieżkach nie stanowią problemu. Fabrycznie Entice jest dostarczany bez błotników i bagażnika, co jest zdecydowanie sportowe, ale dzięki odpowiednim otworom oba można łatwo doposażyć. Z drugiej strony, zamontowane na stałe oświetlenie LED jest zawsze obecne.
Wspornik kierownicy i cena wywoławcza 2.599 €
Jeśli zdecydujesz się na nieco droższe warianty wyposażenia Excite lub Advance, możesz również cieszyć się nowym wspornikiem kierownicy, który również ukrywa wszystkie przewody i kable, nadając motocyklowi nieporównywalnie czysty wygląd.
Cena Kalkhoff Entice w wariancie Move zaczyna się od 2.599 euro – ale jest tam wydajny silnik i 9-biegowa skrzynia biegów. Jeśli wydasz 400 euro więcej, otrzymasz zauważalnie mocniejszy napęd Performance CX i 10-biegową przekładnię. Najwyższy model dostępny jest w cenie 3.299 euro z odpowiednią 11-biegową przekładnią XT.
Kalkhoff-Berleen
Stylowy Berleen już swoją nazwą nawiązuje do swojego obszaru zastosowania (wymawiane: Berlin): Czuje się jak w domu w miejskim środowisku wielkiego miasta i ma również przemawiać do młodszych odbiorców swoim niepozornym i wcale nie rzucającym się w oczy typowy wygląd e-roweru. Fakt, że Berleen można zidentyfikować jako e-rower dopiero na drugi, a nawet trzeci rzut oka, zawdzięcza napędowi Groove Next. Składa się z silnika piasty Bafang z tyłu i własnej technologii Kalkhoff do podłączenia, sterowania oraz akumulatora 250 Wh zintegrowanego z ramą.
Lekki z inteligentnym silnikiem
Szczególną atrakcją jest wolnobieg zintegrowany z silnikiem: jeśli wspomaganie wyłącza się przy prędkości 25 km/h, silnik odłącza się i rowerem można pedałować jak normalnym rowerem bez dodatkowego oporu. Fakt, że jest to również zabawne, wynika nie tylko z niskiej wagi: Berleen waży zaledwie około 18 kg - najwyższa wartość.
Na starcie Kalkhoff Berleen dostępne będą dwa warianty: sam sprzęt Pure Advance nie wymaga żadnych błotników ani bagażnika. Purystyczny miejski samochód do jazdy samochodem kosztuje 2.499 euro. Berleen Advance jest nieco wygodniejszy i nadaje się do codziennego użytku: jest standardowo wyposażony w błotniki i bagażniki. Za 2.699 euro jest nieco droższy. Nawiasem mówiąc, obie wersje mają wspólną kombinację kierownicy i mostka z częściowo zintegrowanymi reflektorami oraz wewnętrznymi kablami i przewodami.
Obraz Kalkhoffa
Wizerunek Kalkhoff ma przemawiać w szczególności do świadomych komfortu rowerzystów miejskich, którzy szukają roweru na codzienne sprawunki, do kawiarni lub przedszkola. Dzięki amortyzowanemu widelcowi i amortyzowanej sztycy nie musisz martwić się o wyboje, a obraz wygląda dobrze dzięki akumulatorowi zintegrowanemu z dolną rurą. Jeśli chodzi o napęd, możesz wybierać między Impulse Evo RS a nowym silnikiem Bosch Active Plus. Dzięki dużym akumulatorom 500Wh (Bosch) lub 540Wh/418Wh (Impulse) dłuższe wycieczki nie stanowią problemu.
Z diamentową ramą lub jako model przejściowy
Kalkhoff Image jest dostępny z klasyczną ramą diamentową, jak również z ramą przejściową i jest wyposażony w 8-biegową przerzutkę w piaście Shimano Nexus we wszystkich konfiguracjach. Image Move i8 z mniejszą baterią 418 Wh pozwala na tanie wejście za 2.499 euro. Specjalna wersja XXL dla ciężkich jeźdźców z maksymalną wagą systemu 170 kg jest ekscytująca – tutaj trzeba będzie zapłacić 2.999 euro.
Schreibe einen Kommentar