Test: Fischer został zaprojektowany jako rower trekkingowy i ma odpowiednie cechy: 28 caliKoła z oponami miejskimi, amortyzowany widelec o skoku od 50 do 60 mm i oczywiście przerzutka z potrójną korbą, której tak naprawdę nie potrzebujesz w e-rowerze. W każdym razie, dzięki Bosch & Co., wiele tarcz wyszło nieco z mody. Ale Fischer polega na tylnym silniku, który zapewnia dużą swobodę, jeśli chodzi o przerzutki. Kompaktowy napęd piasty jest prawie niezauważalny, pracuje cicho i szybko pcha rower; w połączeniu z akumulatorem 557 Wh jest dobry na duże odległości. Plusem Fischera jest niska cena, która wymaga jednak oszczędności w sprzęcie. W szczególności układ napędowy został utrzymany w prostocie. Ale przynajmniej: hydrauliczne hamulce tarczowe.
Filed Under: archiwa Tagged With: rybak; test; E rower
Schreibe einen Kommentar