Rynek / E-Performance: Rowery elektryczne są obecnie najbardziej pożądaną kategorią rowerów. Wszystkie liczące się marki mają w swojej ofercie modele, a te, które stawiają na samodzielność, starają się realizować własne koncepcje. Dodatkowa technologia, którą niesie ze sobą napęd, wymaga objaśnienia i wymaga przeszkolonych osób kontaktowych w zakresie konserwacji. Rosnąca mechanizacja też nie ułatwia życia klientowi. Ponadto istnieje ogromna liczba modeli, z których niektóre mają duże różnice cenowe. Łatwo jest stracić orientację. E-point oferuje tutaj rozwiązanie. Wiele modeli różnych marek, z różnymi napędami, z jednego źródła. Od kompetentnej osoby kontaktowej, która zajmuje się również serwisem po zakupie roweru, abyś mógł cieszyć się swoim pedelekiem przez długi czas.
Dlaczego punkt E?
Podstawową ideą koncepcji jest oferowanie technicznie dojrzałych i atrakcyjnych cenowo modeli specjalistycznych marek detalicznych w połączeniu z dobrze uzasadnionymi i zrozumiałymi poradami zaangażowanych lokalnych dealerów. Było to i jest realizowane do dziś dzięki ukierunkowanym, regularnym szkoleniom w zakresie technologii i konserwacji, a także szerokiej gamie materiałów reklamowych i informacyjnych dla dealerów.
Korzyści dla klienta
Ważne jest, aby byli to wyspecjalizowani dealerzy o wysokim poziomie obsługi. Oprócz dużego wyboru produktów, rowerzysta ma również do dyspozycji kompletny pakiet dookoła. Każdy dealer E-Punkt ma stale w magazynie dużą liczbę pedeleków, wiele z nich nawet jako rowery testowe. W porównaniu z początkiem koncepcji, oferta oprócz głównej marki VICTORIA obejmuje teraz również e-modele marek CONWAY i i:SY. Wszystkie trzy marki mają w swoim programie wiele e-punktów - ale rowery elektryczne VICTORIA są zdecydowanie dostępne w sprzedaży.
Co oznacza E-Point dla handlu detalicznego?
Jednak koncepcja E-Punkt chce uszczęśliwić nie tylko e-rowerzystów, ale także ich dealerów. Stwarza ku temu warunki poprzez szereg działań idealnie dopasowanych do retailu. W dwóch zakrojonych na szeroką skalę cyklach szkoleniowych (wiosennym i jesiennym) w każdym sezonie prezentowane są rozwiązania najbardziej aktualnych zagadnień. W ten sposób klient w sklepie zawsze otrzymuje kompetentną odpowiedź na swoje pytanie.
Poza różnymi materiałami informacyjno-reklamowymi wspierane są również wydarzenia w E-Punkcie. Dealerzy i pracownicy E-Punkt z kolei są zaangażowani jako pracownicy stoiska/sprzedaży na targach/wydarzeniach, uzyskując w ten sposób głębszy wgląd w branżę i rynek. Oprócz serwisu telefonicznego E-Punkt, własny serwis terenowy zatrudniający ponad 100 pracowników oraz własny warsztat serwisowy E-Punkt w budynku głównym gwarantują wysoką jakość i szybkie załatwienie wszystkich spraw. Detaliści i klienci odnoszą z tego równe korzyści.
Jakie marki nosi E-dot?
VICTORIA była pierwotnie najważniejszą marką E-Punkt, CONWAY i i:SY są teraz równie ważne, ale nie zawsze są dostępne we wszystkich sklepach E-Punkt. Wreszcie, ma to również związek z ochroną terytorialną istniejących dużych dealerów CONWAY lub i:SY. Uczciwość i szacunek dla partnerstwa między dealerami a producentami są kultywowane. Jeśli roweru nie ma w sklepie, ale jest ogólnie dostępny, można go szybko i łatwo zamówić. Seria eManufaktur firmy VICTORIA ma szczególne znaczenie dla punktów E. W sklepie zawsze można znaleźć przynajmniej jeden model ze szlachetnej oferty tradycyjnego producenta. Około 50% wszystkich modeli, które dealer E-Punkt zawiera w swojej osobistej selekcji, można zobaczyć na stałej wystawie w E-Punkt.
Nowości produktowe: Victoria E-Bikes 2017: Ponad 40 modeli rowerów trekkingowych, miejskich i miejskich
Rynek: Od ponad 130 lat marka Victoria jest mocno związana z tematyką rowerową. Pomimo całej świadomości tradycji, obecne zmiany nie są zaspane i coraz większy nacisk kładzie się na kartę e-roweru. Rowery elektryczne Victoria 2017 obejmują w sumie ponad 40 modeli — przejrzeliśmy całą gamę i przedstawiamy mały przegląd. Rowery elektryczne Victoria […]
Nowości produktowe: Conway E-MTB 2017: Ponad 20 modeli od 1.999 €
Rynek: W 2017 roku niemiecki producent Conway rozszerzył swoją ofertę e-rowerów o 30% i oczywiście jeszcze bardziej rozszerzył obszar e-MTB, który był już bardzo obecny. E-Fullies otrzymują nową ramę i wyraźnie sportową orientację oraz oczywiście dobrze ugruntowane opony plus. Ale oczywiście są też fani hardtaili [...]
Modele punktu E
Wybór producentów i modeli w E-Point jest więc duży. Jako przykład wybraliśmy trzy najciekawsze modele, które w przeszłości sprzedawały się szczególnie dobrze. To pokazuje szeroki zakres - od step-through do E-MTB, z którego masz do wyboru na miejscu.
Być może w żadnej innej dziedzinie kolarstwa e-rowery nie konkurują bardziej ze swoimi niezmotoryzowanymi odpowiednikami niż z rowerami trekkingowymi. Jako osły juczne, turystyczne i wszechstronne, muszą być używane w wielu obszarach zastosowań i dla wielu nabywców są doskonałymi „rowerami użytkowymi”. Z VICTORIA eTrekking 8.9 otrzymujesz wysokiej jakości e-rower z wyposażeniem XT, hamulcami tarczowymi, napędem Bosch Performacne CX i akumulatorem 3.000 Wh za prawie 500 euro.
Cena: € 2.999
Rowery VICTORIA eManufaktur pokazują, że e-rowery też mogą być stylowe, a twórcy wykazali się też odwagą, jeśli chodzi o kształt i kolor. eManufaktur 9.8 to wygodny rower typu step-through z wydajnym silnikiem Bosch, hamulcami tarczowymi i akumulatorem ukrytym w rurze podsiodłowej.
Cena: € 3.599
Teraz robi się sportowo. Elektryczne rowery górskie były sektorem boomu na rynku rowerowym przez ostatnie dwa lata i prawdopodobnie pozostanie nim przez dłuższy czas. Rower elektryczny w końcu mógł wyzwolić się jako sprzęt sportowy, a rowery takie jak Conway EMF 527 Plus jasno pokazują, dlaczego: z nowoczesną geometrią, mocnym zawieszeniem Rock Shox, przerzutkami SRAM EX1 i oponami Plus, może być również wysokiej jakości „normalny” MTB: Jednak w EMF silnik Performance CX firmy Bosch wraz z akumulatorem 500 Wh zapewnia dobry wiatr w plecy.
Cena: € 4.599
My również przetestowaliśmy już wiele rowerów E-Punkt i byliśmy pod wrażeniem ich wysokiej jakości. Lokalny dealer oferuje wiele różnych wariantów wyposażenia i/lub kolorów dla prawie wszystkich modeli. Szczegółowa konsultacja bezpośrednio w sklepie pomaga zapanować nad sytuacją. Często tylko szczegóły decydują o tym, czy jesteś w pełni zadowolony z roweru. Dealer E-point dokonuje drobnych korekt i indywidualnych korekt po zakupie.
Co e-kropka oferuje konsumentom?
Witryna internetowa
Strona internetowa www.e-punkt.de oferuje wszystkim zainteresowanym e-rowerami dom online. Oprócz geograficznego przeglądu wszystkich dealerów E-Punkt w połączeniu z wyszukiwaniem kodu pocztowego, oferuje szereg innych funkcji. W ten sposób dilerzy E-Punkt opisują swoją codzienną działalność komentarzami gości, a ponadto zaprezentowane są najczęstsze grupy docelowe relacjonujące ich praktykę e-rowerową. W ten sposób klient nie tylko szybko znajduje w pobliżu dobrą osobę kontaktową bez konieczności chodzenia od sklepu do sklepu. Otrzymuje również bezpośrednie, osobiste wrażenie na temat swojego partnera serwisowego i może wcześniej zapoznać się z niektórymi informacjami.
Zakup roweru jest skomplikowany, aw przypadku zaawansowanego technologicznie e-roweru jest to jeszcze bardziej skomplikowane. Dlatego wielu zainteresowanych z zadowoleniem przyjmie fakt, że wyjaśniono tutaj wiele pytań, aby nieco ułatwić decyzję o zakupie. Istnieje przegląd różnych kategorii rowerów, a jeśli nadal rozumiesz tylko stację kolejową, pomocne będą przejrzyste filmy.
Dobór i doradztwo na miejscu
Ogromny wybór z dużej liczby markowych pedeleków różnych producentów jest z pewnością decydującą zaletą. Dzięki temu kupujący może być pewien, że naprawdę dostanie to, co mu odpowiada. Zawsze będzie się dążyć do tego, aby oferta była merytoryczna i kompleksowa, a także nowoczesna i zgodna z zapotrzebowaniem. Oznacza to, że dealerzy i klienci zawsze znajdą nowoczesne i aktualne portfolio producentów i dostawców systemów, którzy są poszukiwani na rynku z lub w E-Punkcie.
Czy E-Point to piękny nowy świat e-rowerów? – Wywiad z dilerem E-Punkt Sklep rowerowy Adama w Berlinie
Wiemy, że rowery marek E-Punkt są dobre pod każdym względem i oferują atrakcyjny pakiet ogólny. Ale czy koncepcja E-Punkt naprawdę oferuje klientom i sprzedawcom decydujące korzyści? Mówimy „tak”, ponieważ zadawaliśmy krytyczne pytania i odwiedziliśmy bazę E-point w Berlinie. byliśmy z Sklep rowerowy Adama i rozmawiałem z Panem i Panią Adam.
Prędkość: Jak długo jesteś dilerem E-Punkt?
Panie Adamie: Od około 5 lat jesteśmy jednymi z pierwszych, którzy istnieją.
Prędkość: Co według Ciebie jest największą korzyścią dla klienta?
Pani Adamie: Dealer E-Punkt ma nie tylko jak zwykle kilka modeli w asortymencie, ale może również zaspokoić wszelkie wymagania dzięki dużej liczbie modeli.
Panie Adamie: Zadowolenie klienta jest również kluczowym elementem. Regularnie przechodzimy szkolenia, które dają nam lepszą wiedzę na temat obsługi rowerów. Klient odnosi z tego bezpośrednie korzyści, jeśli chodzi o porady i naprawy.
Prędkość: Co sądzisz o stronie głównej E-Punkt?
Panie Adamie: Dla nas, sprzedawców, jest to świetne rozwiązanie, ponieważ klienci mogą nas łatwo znaleźć. Kod pocztowy jest wprowadzany, a strona wyświetla wszystkich dealerów w okolicy.
Prędkość: A konsumenci, którzy do ciebie przyjdą, znajdą wtedy to, czego szukają?
Panie Adamie: Tak, zdecydowanie tak. W ofercie E-Punkt mamy nie tylko motocykle sportowe, ale także stylowe rowery do użytku miejskiego. Przychodzi do nas coraz więcej osób, które są stosunkowo młode lub dość wysportowane i nadal chcą mieć e-rower. Dzięki e-rowerom górskim firmy Conway lub modnemu i:SY możemy również zaoferować coś miłego świadomym trendów berlińczykom, którzy nie chcą przychodzić do biura spoceni.
Prędkość: Czy zatem asortyment produktów jest dla Ciebie przyszłościowy?
Pani Adamie: Nie da się ukryć, że w ostatnich latach wykonano bardzo dużo pracy. O to, czego nie możemy zaoferować, nie prosi się.
Prędkość: A co ze wsparciem sprzedaży? Co tu się dzieje?
Panie Adamie: Trening bardzo pomaga. Staje się to coraz bardziej skomplikowane, a my znamy się lepiej niż inni. Nasi klienci są z tego zadowoleni i zostają z nami. Dobre broszury, metki i inne rzeczy pomagają również w codziennym życiu, ponieważ nasi klienci mogą lepiej się odnaleźć. Ale to, co jest dla nas niezwykle ważne, to dostępność. Prawie zawsze możemy dostać rowery później bez żadnych problemów do końca sezonu. Inni muszą sprzedać to, co tam mają, co czasem odbywa się kosztem klienta, który wtedy nie dostaje najodpowiedniejszego roweru.
Prędkość: Czy są jakieś inne unikalne propozycje sprzedaży, z których korzystasz?
Panie Adamie: Kierowcy przywożący towary są przeszkoleni w zakresie ich obsługi. Nic nie dociera uszkodzone.
Pani Adamie: Oferowana usługa jest świetna. Nawet jeśli zadzwonisz, otrzymasz szybką pomoc. Nikt nie musi długo czekać na część zamienną.
Prędkość: Czego jeszcze życzyć sobie od E-Point?
Pani Adamie: Być może sami będziemy musieli częściej korzystać z niektórych rzeczy. Chcemy zrobić imprezę e-rowerową. Wtedy mogliby nas wesprzeć. Ogólnie rzecz biorąc, roadshow E-point byłoby świetne.
Prędkość: A co z kołami? Inne kolory lub wyposażenie?
Panie Adamie: NIE. Oczywiście ktoś chce inny kolor, ale nie zawsze można wszystkim zaoferować wszystko. Zawsze jest inny model w wybranym kolorze. A rowerzyści są w pełni zadowoleni ze sprzętu, są szczęśliwi. Myślę, że z e-rowerem jest inaczej, to większy zakup niż normalny rower.Ludzie nie kupują tak bardzo zgodnie z trendami, ale podejmują decyzje kierując się rozsądkiem.
Prędkość: Czy zostałbyś ponownie dilerem E-Punkt, gdybyś musiał dziś podjąć nową decyzję?
Panie Adamie: Tak, w każdym przypadku. Jeśli jesteś przekonany do e-roweru, to świetnie. Jako sprzedawca rowerów elektrycznych musisz inwestować. Produkty, które kupujesz, są droższe niż rowery inne niż e-rowery. Zespół warsztatowy musi też umieć więcej i być przeszkolony. Jeśli chcesz to zrobić, koncepcja E-Punkt daje możliwość zaoferowania klientom bardzo, bardzo dobrego pakietu.
Schreibe einen Kommentar