Inside Blog: To małe marzenie każdego bardzo ambitnego hobbysty, dla byłych zawodowców to spóźnione wyróżnienie. Popyt był odpowiednio wysoki, a proces selekcji był rygorystyczny: być wyposażonym w absolutnie najlepszy sprzęt o wartości około 8.000 10.000 - XNUMX XNUMX € na cały rok, wraz z niezwykle zmotywowaną grupą podobnie myślących entuzjastów kolarstwa. Ideą stojącą za Team Lubowanie.
Od 2014 roku agencja eventowa Gütersloh Livewelt wraz z partnerami współpracującymi, takimi jak Rose, Jakroo i innymi partnerami, umożliwiła niewielkiej grupie rowerzystów Jedermann spełnianie ich osobistych marzeń przez cały rok.
W tym roku Johannes Lübbering GmbH z Herzebrock-Clarholz wspiął się na siodło jako nowy główny sponsor i imiennik. W ramach długoterminowej współpracy planowana jest współpraca na najbliższe trzy lata. 17 rycerzy na pedały, wybranych spośród około 150 zgłoszeń, pełni rolę ambasadorów marki podczas ważnych wydarzeń, takich jak Cyclassics w Hamburgu, Velothon w Berlinie, 24-godzinny wyścig w Kelheim lub legendarny Öztaler Cycle Marathon z doświadczeniem, motywacją i mnóstwem zabawy Jazda na rowerze, która charakteryzuje się ideą najlepszych zespołów „Razem z sukcesami na rowerze” na 21 imprezach kolarskich w świecie jednośladów.
Oprócz doświadczonych najlepszych zawodniczek, takich jak Jonathan Breuning, Manuela Freund (zwycięzczyni Pucharu Niemiec w kolarstwie kobiet 17) czy założycielki Jane Kittel i Tanja Hennes, do 2016-osobowego zespołu Lübbering, który został powiększony o czterech graczy w porównaniu z poprzednim rokiem. Z Malte Beversdorffem (30, Rheda-Wiedenbrück), Mariusem Bockerem (22, Herford), Renzo Calligaro (44, Dinslaken), Jörgiem Pohlmannem (36, Cloppenburg), Pascalem Pomarico (40, Bochum), Michaelem Weise (39, Tegernheim) , Tanja Dittrich (27 lat, Herford), Merle Kaase (25 lat, Bielefeld) i pracownica Livewelt Anna Otte (27 lat, Gütersloh), dziewięciu nowoprzybyłych lub powracających założyło czarno-zielone stroje drużyny. Z jednej strony zdobyte dotychczas zwycięstwa i miejsca na podium podkreślają pojęcie sukcesu; z drugiej strony przyniósł wiele rozgłosu i prestiżu na scenie amatorskiej.
Po wrażeniach z obozu treningowego w Austrii, dyrektor zarządzający Lübbering Achim Lübbering uśmiechnął się do deszczowych chmur, które pojawiły się przed pierwszą wspólną jazdą: „To nie jest kiść ogórków, które trochę jeżdżą na rowerze. Wszyscy są ambitnymi sportowcami. Chcą coś osiągnąć, chcą wygrać”. Kiedy nastał właściwy moment, dyrektor zarządzający specjalnej firmy produkcyjnej podkreślił syntezę kolarstwa: „Napęd w rowerach jest podobny do tego w naszych specjalnych narzędziach dla przemysłu motoryzacyjnego i lotniczego. Więc pasujemy do siebie”. W każdym razie zamiłowanie do sportu jest w firmie bardzo wyraźne. Achim Lübbering: „15 czy 20 lat temu siedzieliśmy wszyscy razem przed telewizorem w firmie i oglądaliśmy Tour de France. To zrodziło pomysł: moglibyśmy założyć własną drużynę kolarską”. Oprócz powstającej właśnie firmowej grupy kolarskiej państwo Lübberingowie grają razem w siatkówkę plażową, ścigają się w piłce nożnej w Pucharze Klosterpforten, aw wolnym czasie na nartach razem rzucają się w góry.
W fazie poszukiwania zespołu Achim Lübbering skupił się szczególnie na kolarstwie kobiet jako „wielkim, osobistym zmartwieniu”. Ponieważ „wyścigi kobiet prawie całkowicie zaginęły w świadomości społecznej”, mówi biznesmen, sześć kobiet i jedenastu mężczyzn może się doczekać włączenia do ambitnej drużyny kolarskiej. W ubiegłym roku na 13 kierowców pięć było kobietami.
Ole Ternes jest absolutnie pewien: „Pod względem organizacji i wyposażenia jesteśmy w absolutnie najlepszej sytuacji. Dzięki temu, co zapewniamy drużynie, niektóre kluby kolarskie mają łzy w oczach”.
Zespół Lübbering jest skompletowany od piątku i nie może się doczekać pierwszych zadań. Każdy kolarz jest chętny i zdeterminowany, by dać z siebie wszystko w sezonie kolarskim Jedermann 2017. Nie może być lepszego warunku wstępnego wspólnego sukcesu zespołu.
Schreibe einen Kommentar