Uderzająca Winora jest wyjątkowa pod wieloma względami. Dzięki szerokim 27,5-calowym oponom zapewnia dobrą równowagę zwrotności i przechyłów; Osie przelotowe, które dokładnie mocują koła, są rzadkością w tej klasie pojazdów, zamiast szybkozamykaczy. Mocny, trwały silnik Yamaha, który jest szczególnie mocny na wzniesieniach i podczas ruszania, jest połączony z przerzutką 2x10-rzędową. W tym celu rozpędza się do ponad 26 km/h, co jest pomocnym zwiększeniem prędkości. Wadą jest dość mały wyświetlacz. Dzięki miękkiemu, responsywnemu widelcowi amortyzowanemu i niezwykle mocnym, a jednocześnie łatwym do kontrolowania hamulcom tarczowym, zwinny Yakun jest bardzo sportowy. Pozycja siedząca jest wygodna, kierownica dość szeroka. Świetny pomysł: zaczep przyczepy zintegrowany z ramą.
Filed Under: archiwa Tagged With: E-rower, Testowanie
Luke B. mówią
Używamy Yakuna do transportu naszych dzieci do żłobka przez ostatnie 6 miesięcy. Razem ważą 30 kilogramów. W międzyczasie musieliśmy wymienić 2 łańcuchy i wszystkie zębatki. Do tego doszło do całkowitej awarii silnika, którą Winora opanowała dopiero poprzez jego wymianę (zajęło to 4 tygodnie).
Ogólnie jesteśmy zadowoleni z motocykla, ale komponenty nie odpowiadają osiągom. Ponadto stwierdzono, że sprzęgło Weber dostarczone przez firmę Winora było dalekie od osadzenia w sposób dopasowany kształtowo. Najwyraźniej zamierzone użycie zaczepu i przyczepy Webera przez Winorę nigdy nie zostało poważnie przetestowane przez Winorę.