Test: Rower wygląda na bardzo wysokiej jakości. Nawet na szczegółach (takich jak ogranicznik skrętu, który zapobiega nadmiernym obrotom
przednie koło uniemożliwione) pomyślano. Geometria zachwyciła na szlaku; Podwozie i opony są przekonujące. Dzięki dobrej kontroli i przyczepności nabiera prędkości. Aby Trek ponownie szybko się zatrzymał, hamulcom brakuje ostatniego kęsa. Jazda bez pomocy jest nieco powolna, podobnie jak regulowana sztyca, która wolno reaguje. Specjalne przerzutki do rowerów elektrycznych EX1 firmy Sram mają „tylko” osiem przełożeń, ale są doskonale stopniowane. Więc żadna góra nie jest zbyt stroma. Zasięg Powerfly mieści się w zwykłym asortymencie Bosch CX i jest wystarczający również na dłuższe wycieczki; zwłaszcza pod górę, zasięgi mocniejszych napędów są wyraźnie mniejsze.
Schreibe einen Kommentar