Test: Najpierw widać czyste, płynne połączenia rur, a następnie tylny trójkąt: biegnie wokół układu napędowego. Oszczędza to konieczności otwierania ramy w celu wymiany paska z włókna węglowego. Kierownicę można szybko regulować na wysokość, amortyzowany widelec można zablokować z kokpitu, a sztyca jest sprężynowa. Szerokie opony Schwalbe oraz ergonomiczne uchwyty i rogaliki sprawiają, że rower jest jeszcze wygodniejszy. Bardzo wyprostowana pozycja siedząca to kwestia gustu - przynajmniej niezbyt sportowa. Zmiana biegów odbywa się za pomocą łatwej w utrzymaniu 11-biegowej piasty. Hamulce tarczowe Shimano są łatwe w dozowaniu, ale powinny być również mocniejsze. Dzięki bagażnikom z systemem adapterów na wycieczki można zabrać nie tylko torby bagażowe. Jednak w tym rowerze bardzo brakuje mocniejszego silnika Bosch.
Filed Under: archiwa Tagged With: E-rower, Róża, Testowanie
Schreibe einen Kommentar