Test: Pełne zawieszenie, osłony na główce kierownicy i dobrze dopasowane do ramy akumulatory: Delite zaciera granice między rowerem a motocyklem. Dość ciasne podwozie bolidu oferuje wyjątkową funkcjonalność. Dzięki szerokim oponom R & M pewnie trzyma się drogi; Dziury prawie nie są przekazywane kierowcy. Pozycja siedząca jest przyjemnie wyprostowana, z dość szeroką kierownicą. Przyspieszenie szybkich silników Bosch jest takie samo, jak ich odpowiedników o prędkości 25 km/h – ale tam, gdzie są one ograniczone, tam naprawdę dzieje się naprawdę dużo. Delite jest niezwykle szybki, a dzięki podwójnemu akumulatorowi osiąga niezrównane odległości. Na pokładzie znajdują się również 11-biegowe przerzutki, szybkozamykacze i niezwykle stabilne hamulce tarczowe; dostarczany jest również składany zamek - oczywiście na klucz podobnie jak baterie.
Filed Under: archiwa
Schreibe einen Kommentar