Test: Sportowy wygląd jest kwestią gustu, podobnie jak moc silnika i jego reakcja
nie: E10 odpycha się mocnym napędem Bosch CX. Rower może zaimplementować swoje trekkingowe geny; Bagaż na drugiej szynie systemowego bagażnika prawie nie powoduje stresu. Rower pomimo trapezowej ramy pozostaje bardzo stabilny. Dzięki przerzutkom SLX (10 przełożeń) i systemowi oświetlenia poruszasz się na wystarczającym poziomie jakości - szczególnie w przypadku przerzutek modernizacja miałaby sens w przypadku motocykla z silnikiem umieszczonym centralnie pod względem zużycia. Hamulce Shimano również nie zapewniają najwyższych wartości, ale okazują się panami sytuacji w każdej sytuacji. Szczególnie ładne: prowadzenie kabli przez ramę, osłona silnika pod suportem czy stożkowa głowica kierownicy.
T. Kroemera mówią
Pożyczyłem Pegasusa Premio E10 2 dni temu w celach testowych i muszę powiedzieć, że odczuwasz niesamowitą przyjemność z jazdy. W ciągu 140 dni przejechałem około 2 km. Topowy sprzęt, mocny mocny silnik i mocny akumulator Boscha
Wniosek: jeździłem już na wielu e-rowerach w celach testowych, Pegasus Premio E10 to solidny, sportowy rower trekkingowy na co dzień na dłuższe wycieczki z bardzo dobrze dobranymi komponentami Shimano w połączeniu z najmocniejszym silnikiem Bosch:
Silnik Bosch Performance Line CX i jeden
Akumulator o pojemności 400 Wh lub 500 Wh
Christiana Braemera mówią
Rower mam od zeszłego lata i mogę potwierdzić ocenę w tym teście. Do tej pory przejechałem nim 1500 km i nie żałuję zakupu, trasy 80 km nie stanowią problemu. Z akumulatorem 500 możliwe jest również przejechanie 2 km w 100. etapie silnika (wycieczka).