Test: z polerowanymi błotnikami i chromowaną lampą nawiązującą do starych francuskich motocykli turystycznych, Macaron to odświeżająca plama koloru. Specjalnie dla pań! Technicznie ma wiele do zaoferowania: silnik Bosch Active, który został z powodzeniem zintegrowany z konstrukcją ramy, wygląda całkiem żywo; Do przenoszenia napędu zastosowano bezobsługowy pasek zębaty, który wymaga skomplikowanej konstrukcji ramy. Przekonują również szybkie, ale niezbyt agresywne hamulce tarczowe. Pozycja siedząca na rowerze miejskim jest sportowa: kierowca siedzi dość daleko do przodu, a rower jest bardzo zwrotny. Jeśli chcesz siedzieć wygodniej, zamontuj sztycę z przesunięciem – najlepiej z zawieszeniem, bo tył Macarona jest raczej twardy. Kształt kierownicy jest bardzo wygodny.
Filed Under: archiwa Tagged With: E-rower, Testowanie
Ines mówią
Witam, jeżdżę Macaronem od 1.11 listopada. 2017 i teraz mam dobre 1300 km na wyświetlaczu.
Mój absolutnie ulubiony rower, który świetnie się jeździ z doposażonym wspornikiem sprężyny i siodełkiem SQlab, po prostu super wygodny na moje codzienne dojazdy do pracy prawie 10 km, a także na zakupy z odpowiednimi torbami, zawsze w użyciu przy prawie każdej pogodzie
Hamulce spisały się również świetnie w wielu ryzykownych sytuacjach.
Wniosek: nie był to mój wymarzony rower, kiedy go wybrałem, ten, który wybrałem, nie był wtedy dostępny, ale w międzyczasie nie zrezygnowałbym z niego i często słyszę komplementy na jego temat… co więcej może chcieć kobieta